Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 569874 | Tags:

Wayne Parker Kent ontwikkelt positionering en campagne voor Ierlands grootste uitgever
17-05-2021 | 14:44:00
Vanaf heden gaat Ierlands grootste uitgever Independent News and Media (INM) verder als Mediahuis. Deze rebranding gaat gepaard met een nieuwe positionering en campagne, waarin de tagline ‘Moving Ideas Forward’ de hoofdrol speelt
Takeaway.com picks Dept to drive its B2B e commerce business
30-06-2020 | 15:09:03
Online food delivery marketplace Just Eat Takeaway.com has picked digital agency Dept to accelerate its new e-commerce platform for the partner services (B2B) department.
Eneco voor het eerst volledig commercieel met verkoop aan Mitsubishi Coporation/Chubu
03-04-2020 | 16:55:34
Eneco is sinds 25 maart 2020 voor het eerst volledig commercieel geworden met de verkoop aan Mitsubishi Corporation (80 procent) en Chubu Electric Power Co (20 procent). Eneco is daarmee volledig in Japanse handen gekomen
Sander van Buuren directeur b2b-afdeling LEWIS
01-11-2019 | 09:50:50
In deze rol overziet Sander van Buuren het totale klantportfolio van LEWIS voor de zakelijke markt. Daarnaast richt hij zich op de verdere integratie van LEWIS’ dienstenaanbod op het gebied van pr-, digital en contentmarketingdiensten
PIM en Spotler presenteren B2B Marketing Trendrapport 2018
13-06-2018 | 12:50:00
Menselijk contact blijft de doorslaggevende succesfactor voor marketeers in B2B-markten. Dat is de belangrijkste conclusie uit het B2B Marketing Trendrapport dat Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Spotler hebben gepresenteerd
[Whitepaper] Papier verduurzaamt klantrelatie en doet omzet groeien
12-04-2018 | 21:28:00
Podcasts, whitepapers, het is allemaal even hip. En de onderwerpen meestal ook: robotica, artificial intelligence, programmatic advertising, algoritmes, blockchain, fintech

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie