Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 477381 | Tags:

Dept komt met virtuele jassen voor Snapchat en augmented reality
01-04-2021 | 14:07:04
Digital agency Dept heeft als eerste in haar industrie virtuele jassen ontworpen die mensen kunnen kopen via NFT’s. Deze puffer jackets zijn bedoeld voor gebruik op Snapchat en andere augmented-reality-toepassingen
[Column] Jur Baart: Het begin van de gouden eeuw online
18-01-2021 | 10:30:09
Deze column gaat over de verschuivingen in de virtuele wereld. Want terwijl wij allemaal dagen achter Zoom zitten, gebeuren er hele mooie en bijzondere dingen naast onze online vergaderingen
Volkswagen introduceert ID.3 model in augmented reality via Google
01-05-2020 | 13:54:00
Volkswagen heeft het via augmented reality mogelijk gemaakt een 3D-versie van de Volkswagen ID.3 te bekijken via Google Search. Eerder kon dit al met planten en dieren
LINDA.hetbureau ontwikkelt AR-campagne Eye Wish
23-09-2019 | 09:16:00
Eye Wish heeft LINDA.hetbureau opnieuw gevraagd een campagne te ontwikkelen. In de campagne staat een virtueel pashokje centraal
HEMA lanceert eigen AI-filter op Instagram
21-08-2019 | 11:41:00
HEMA introduceert in samenwerking met social agency GoSpooky het B.A.E. Instagramfilter. Met het branded make-up-filter kunnen Instagramgebruikers de producten van B.A.E., het nieuwe beautylabel van HEMA, uitproberen via augmented reality
CDA en D66 willen nieuwe toezichthouder en regels algoritmegebruik overheid
18-06-2019 | 11:37:00
CDA en D66 willen regels instellen om algoritmegebruik door de overheid te reguleren. Ook willen beide regeringspartijen dat er een toezichthouder komt die daarop zal toezien
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 11:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne
[Interview] The Lockdown: 's werelds eerste AR escaperoom
24-07-2018 | 10:00:00
CODE D’AZUR ontwikkelde voor ABN AMRO een opzienbarende wervingscampagne: The Lockdown. In een duo-interview met Erna Lammers, marketingcommunicatiemanager bij ABN AMRO, en Jeroen Thissen, creative director bij CODE D’AZUR, vertellen ze wat de campagne nou zo speciaal maakt.
Björn Borg: zoenend gay-koppel in virtual reality tijdens WK kick-off
15-06-2018 | 13:33:00
Tijdens de openingswedstrijd van het WK voetbal in Rusland is via augmented reality een grote supportersvlag met een zoenend gay-koppel met op hun wangen de vlaggen van Rusland en Saoedi-Arabië, te zien geweest. Onder de kussende mannen was de tekst Love Will Win Tonight te lezen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie