Tag Resultaten
Kantar schetst tien marketingtrends voor 2026
Volgens het bureau bepalen technologie, inclusiviteit, experimenteren en een sterkere menselijke connectie de komende jaren de koers voor merken.
Joyce Lopulalan: Waar blijft mijn persoonlijke AI-agent?
Als ik mijn inbox open lijken we het over niets anders meer te kunnen hebben dan de AI-agent en agentic workflows.
[Vacancy] Wenneker Amsterdam has a position for Creative
Wenneker Amsterdam is directly looking for Creative - Full-time · Amsterdam
Tom Huijgen: Te gewaagd om te werken? Daarom werkt het!
Tom Huijgen, Strategy Director bij Serviceplan Amsterdam, laat aan de hand van drie cases zien dat het niet gaat om luid zijn of om rebels doen
[Vacatures] LEQUAL zoekt een Product & Innovation Owner
LEQUAL is per direct op zoek naar Product & Innovation Owner
WPP Media: This Year, Next Year over (mede)menselijkheid en AI - een verslag
WPP Media organiseerde op donderdag 6 november 2025 in de Amsterdamse Houthavens voor de 14e keer zijn symposium This Year, Next Year onder de noemer Limitless
DCVF richt eigen AI-team en adviesraad op
Met een duidelijke structuur, eigen ontwikkelteams en eerste agents in de praktijk wil het bureau processen efficiënter maken
Sanne Demir en Jorine Idzinga: DCVF kiest eigen pad in creatie en technologie
In gesprek met Peter Wybenga leggen zij uit hoe technologie, procesmanagement en creatieve input leiden tot efficiëntere en effectievere campagnes.
Winactie: Generatieve AI voor professionals door Patrick Petersen
Dit boek biedt een praktisch en actueel overzicht van alles wat je nodig hebt om AI in te zetten voor slimme contentcreatie
Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
Jeroen de Bakker: AI is de turbo op digitalisering
In deze reeks spreekt Berber Hoekstra, communicatiestrateeg bij ACT, met experts uit de branche om te ontdekken hoe merken AI succesvol kunnen inzetten
[Vacatures] Hippo Creative Studios has a position for AI Creative
Hippo Creative Studios is directly looking for AI Creative - Fulltime / Parttime • Arnhem
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een AI Creative
Giesbers Retail is per direct op zoek naar AI Creative - Arnhem •MBO/HBO •32/40 uur
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Python Backend developer
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Python Backend Developer - Arnhem •HBO/WO •32/40 uur
Michiel Frackers: Historische beursgang OpenAI
OpenAI overweegt om al in de tweede helft van 2026 naar de beurs te gaan, aldus bronnen tegen Reuters.
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
Fusies en overnames in de agencymarkt nemen toe
De M&A-markt voor digitale bureaus ontwikkelt zich in hoog tempo. Dat bleek tijdens het gezamenlijke event van Dutch Digital Agencies (DDA) en Match Plan
Patrick Petersen: GenAI is tovenarij met alcoholpromillage
Terwijl half creatief Nederland nog in de ontkenningsfase zit (“AI? Dat doet toch niks écht origineels?”), dacht ik: laat ik eens helpen. Of stoken.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Medior Full Stack Developer
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Medior Full Stack Developer - Arnhem •HBO+ •32/40 uur •Enabl
AI schittert op groot scherm bij eerste AI Video Awards
Op 19 november wordt de allereerste editie van de AI Video Awards georganiseerd tijdens Dutch AI Week in Breda.
Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis