Tag Resultaten
TATOMA start Agency Circle om bureaus te helpen met AI-integratie
De bureausector heeft te maken met krimpende marges, onzekere klantbudgetten en een krappe arbeidsmarkt.
Rogier van Kralingen: Wat komt er na de AI-Bubbel?
Rogier van Kralingen is storytelling expert die ideation sessies, masterclasses en lezingen geeft, naast bekroond schrijver en muziekproducent.
Michiel Frackers: OpenAI met browser en in porno
Het grote nieuws van vandaag is dat OpenAI met Atlas een browser lanceert, als onderdeel van de midscheepse aanval op Google's dominantie.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Patrick Petersen: De GenAI-gelofte
We leven in het tijdperk van de GenAI-gelofte: alles sneller, slimmer, creatiever. Ik mocht er recentelijk een boek over schrijven voor professionals.
[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Medior Contentmanager - Campus Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Tale Meester: Marketing to Humans vs Marketing to AI
Hoe kun je als marketeer nog verschil maken? Hoe ziet onze baan er over vijf jaar uit?
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Backend Developer
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Backend Developer - Hoorn
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
Dennis de Cat: Het kost meer als je niets doet
Het doel van het bezoek was het volledige bureau, van strategie tot studio, in vijf intensieve dagen transformeren naar een nieuwe manier van werken met AI
Rory Flynn: AI pakt vooral werk weg dat niemand zal missen
Rory Flynn, een van de toonaangevende AI-autoriteiten op het gebied van creative intelligence en generative workflows, was te gast bij Fightclub.
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
Patrick Petersen: Na de AI-bubble schijnt de zon
Claims richting Midjourney en OpenAI, recente grote copyrightclaims richting Apple, maar toch vooral de groeiende angst in Silicon Valley dat de AI-bubble barst.
Jongeren vragen geldadvies eerder aan AI dan aan ouders
Hoe ouder de jongere, hoe vaker AI: 7 procent van de 12-jarigen raadpleegt een chatbot eerder dan ouders; bij 16-jarigen is dat 14 procent.
Alexander Klöpping keynote op iO-congres over content en AI
Zijn presentatie gaat over hoe kunstmatige intelligentie elk aspect van communicatie, creatie en besluitvorming beïnvloedt.
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator
Persuade is per direct op zoek naar AI Creator - 28-40 uur p/w
Michiel Frackers: OpenAI in vrije val
Afgelopen week was ik in Singapore voor Token2049, waar tienduizenden mensen uit de cryptowereld bijeen kwamen.
Peter van Wijnaerde: Een like is geen connectie
De wereld bestaat uit duidelijke, gedefinieerde buckets. Algoritmes, politici en marketeers houden daarvan.
Monks introduceert Insights Agent
Het datagedreven bureau Monks heeft zijn AI-agent ecosysteem Monks.Flow uitgebreid met de lancering van Insights Agent. Insight Agent is een tool die marketeers helpt culturele trends te begrijpen en daar direct op te reageren.
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen
TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis