Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 99596 | Tags:

JWT en Jimmy Nelson presenteren Preservation Robot voor behoud culturele diversiteit
13-03-2019 | 12:38:00
JWT Amsterdam en Jimmy Nelson hebben de Preservation Robot gepresenteerd. Dit is de eerste technologische oplossing die autonoom zijn (digitale) pijlen richt op de culturele homogenisering
VIRTUE lanceert genderneutrale stem: Q
12-03-2019 | 09:08:00
VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media, kondigt ‘s werelds eerste genderneutrale stem aan. De stem heeft de naam Q gekregen
KLM lanceert WhatsApp-service Family Updates
14-12-2018 | 08:59:00
Goed nieuws voor alle vaders, moeders, opa’s, oma’s, vrienden en vriendinnen van KLM-passagiers. KLM lanceert Family Updates. Met Family Updates kan een passagier een WhatsAppgroep starten, waarin KLM zijn uitgenodigde vrienden en familieleden op de hoogte houdt van de vluchtstatus
Unless lanceert succesvoorspeller met ML-tool
14-12-2018 | 08:00:00
Unless, het platform voor personalisatie van websites, lanceert een toepassing waarmee op iedere website automatisch kan worden vastgesteld of een bezoeker ook daadwerkelijk klant gaat worden. Met de Unless-technologie kan vervolgens iedere bezoeker op persoonlijke wijze worden aangesproken op de website, met een nog groter slagingspercentage als gevolg
Adobe combineert AI en machine learning in virtuele analist
27-09-2018 | 09:39:00
Merken worstelen met het duiden van de eindeloze stroom aan data die verzameld worden uit alle kanalen zoals websites en apps, maar ook de snel ontwikkelende technologieën als voice en streaming audio. Adobe voegt daarom een virtuele analist toe
Publicis lanceert Artificial Intelligence platform Marcel
25-05-2018 | 06:31:00
Elke werknemer van Publicis wordt door Marcel in staat gesteld om de kracht en kennis van haar 80.000 collega’s te gebruiken. Marcel is de eerste stap in een nieuw tijdperk van creativiteit en innovatie wereldwijd
[Interview] Joris van Heukelom over MakerStreet
24-05-2018 | 10:54:00
Joris van Heukelom was in de jaren dat hij werkte voor MTV, KPN, Sanoma en toen hij voorzitter was van het IAB een van de gezichten van de digitale revolutie. In 2011 lanceerde hij MakerStreet. Wij spreken hem
RTB House lanceert het AI Marketing Lab
10-05-2018 | 12:24:00
RTB House, leverancier van retargeting-technologie voor topadverteerders, opent een nieuwe onderzoeksafdeling: het AI Marketing Lab. De afdeling staat los van de algemene R&D-afdeling van RTB House en zal zich richten op onderzoek

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie