Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92148 | Tags:

Payconiq benoemt Chris Peters tot communicatie- en marketingspecialist
21-02-2019 | 12:40:33
Payconiq heeft Chris Peters aangetrokken als communicatie- en marketingspecialist. Peters werkte eerder als PR consultant bij PR bureau Glasnost, waar hij werkte voor de merken Google, felyx en VodafoneZiggo.
Roland van der Vorst wordt Head of Innovation WRR Rabobank
21-02-2019 | 09:39:00
Roland van der Vorst wordt per 1 april 2019 Head of Innovation Wholesale, Rural and Retail van Rabobank. Vanuit die rol zal hij verantwoordelijk worden voor de innovatie activiteiten die betrekking hebben op de grote Nederlandse bedrijven en de internationale food & agri activiteiten van de Rabobank
Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve naar Mediaxplain*
11-02-2019 | 11:01:19
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* heeft drie nieuwe medewerkers aangetrokken. Leon Bultman start als Digital Media Planner, Sandy Hogendoorn als Research & Insights Project Coördinator en Kim van Houtrijve als Media Planner
Youssef Eddini managing partner bij Van Luyken
07-02-2019 | 10:43:00
Youssef Eddini start per 1 april als managing partner en communicatieadviseur bij Van Luyken. Samen met de huidige managing partner Erik Visser gaat hij leiding geven aan het 40-jarige communicatieadviesbureau uit Haarlem.
Glasnost trekt Merijn Doggen aan als content director en senior consultant
07-02-2019 | 10:09:00
Pr-bureau Glasnost heeft tv-presentator en journalist Merijn Doggen aangesteld als content director en senior consultant. Hij werkte hiervoor 13 jaar voor de RTL voor onder andere Editie NL, RTL Boulevard, RTL Z en RTL Nieuws
Yune ontwikkelt onlinecampagne Randstad
13-08-2018 | 06:41:00
Randstad maakte de campagne Hijack om kandidaten te inspireren verder te kijken dan hun huidige werkveld. Daarvoor worden ze letterlijk ontvoerd
[Column] Arno Peperkoorn: Talent laat je geen koffie halen
08-08-2018 | 08:20:00
Iemand 2 jaar koffie laten halen en schofferen tijdens de sollicitatiegesprekken werkte in 1965 en wellicht ook nog wel in een economie waar meer mensen dan banen zijn, maar in het hier en nu werkt dit niet
[Onderzoek] Heeft de SEA-marketeer nog wel een baan in de toekomst?
07-08-2018 | 11:43:00
53 procent van de middelgrote tot grote Nederlandse bedrijven automatiseert hun SEA-activiteiten en dit wordt naar verwachting alleen maar meer

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie