Tag Resultaten
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
TBWA\NEBOKO x ADNIGHT | Welcome to the OG of Dutch advertising
Stap binnen voor een avond vol rauwe ambitie en originele ideeën
Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025
De award, een initiatief van de gemeente Rotterdam en Agency at Night, wordt jaarlijks toegekend aan een veelbelovende jonge maker uit de stad.
ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s
Na een succesvolle editie in Brussel richt het creatieve festival zich dit jaar opnieuw op de hoofdstad.
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie
Laurent Massart, Client Partner BNL bij dentsu BENELUX, over ADNIGHT BXL
If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!
Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert over ADNIGHT BXL
Een unieke blik achter de schermen van wat ons vak drijft
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
Betere inzichten door technologie
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
Why Creatives Fail Until They Don’t
Serviceplan Group won Gold in the Best Innovator Agency category of the Agency of the Year awards
We zoeken jonge sterke monteurs met oog voor storytelling
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
We gaan een live versie doen van onze podcast Los Pitchos
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Alles moet snel gaan, van hot naar her, overdosis prikkels
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Sounds Like A Good ID, PUTAIN
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Creative battles en comedy bij Lucy in Brussel
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
ADNIGHT breidt verder uit: na Brussel ook Londen
Kort na de aankondiging van ADNIGHT Brussel op 3 april 2025 breidt de organisatie nu ook uit naar de Europese hoofdstad van de reclame.
[Interview] Niko Backspin (Serviceplan Culture) over cultuurmarketing
Tijdens Adnight 2024 op de locatie van Serviceplan Group sprak Niko Backspin met Mario Walden en Tyrone van der Meer over het belang van culturele connecties
Adnight 2024 Report!
Afgelopen jaren ging ik alleen op pad maar dit jaar gaat voor extra plezier onze redacteur Daan Dekkers mee. Qua leeftijd sluit bij ook beter aan bij het ADNIGHT geweld dus nog leuker
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis