Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279010 | Tags:

Unilever: wereldwijd geen marketing en reclame meer voor kinderen
13-02-2020 | 17:44:00
Unilever stopt wereldwijd voor het einde van 2020 met reclame en marketing voor kinderen tot 12 jaar en op sociale media tot 13 jaar. Influencers, bekendheden en sociale media zullen daartoe voor deze doelgroep in de ban worden gedaan
[Commercial Review] Daan Koops: Unox, Young Capital en Albert Heijn
03-02-2020 | 11:26:00
Je hoort het je oude moedertje al zeggen: "Wat zitten ze toch de hele tijd naar zo'n stom scherm te grijnzen, hebben ze niks beters te doen!?" Unox vangt dit gevoel perfect in hun commercials voor Puur Soep
Schaatsploeg Team Jumbo-Visma en Unox gaan sponsorovereenkomst aan
27-01-2020 | 10:38:36
Samen zullen zij een nieuw marathonschaatsteam opzetten. Het team gaat onder de vlag van Team Jumbo-Visma het ijs op, met Unox als primaire partner en zal deelnemen aan alle marathonwedstrijden op natuur- en kunstijs
Annemarieke de Haan algemeen directeur Unilever Benelux
15-01-2020 | 12:54:00
Op 1 maart 2020 start Annemarieke de Haan als algemeen directeur van Unilever Benelux. Zij volgt Conny Braams op die op 1 januari 2020 is gestart in haar nieuwe rol als Unilevers Chief Digital & Marketing Officer
Conny Braams Chief Digital & Marketing Officer at Unilever
04-12-2019 | 11:52:28
Unilever today announced some changes to the Unilever Leadership Executive. Amanda Sourry, President, Unilever North America, has decided to retire from the company after more than 30 years of service to pursue new opportunities
Alfred aan de slag met Wereldgerechten van Knorr
03-09-2019 | 09:51:00
Alfred ontwikkelde een campagne voor Knorr Wereldgerechten, die draait om hoe lekker groenten kunnen zijn met de juiste bereiding. Verder ging het bureau aan de slag om de nieuwe Knorr-merkuitstraling en -verpakking te introduceren
[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde
02-08-2019 | 13:40:00
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde
Unilever koopt huidverzorgingsmerk Tatcha
12-06-2019 | 11:33:00
Unilever today announced it has signed an agreement to acquire leading prestige skincare brand, Tatcha. Founded in 2009 by Victoria Tsai in San Francisco with an innovation centre in Japan known as the Tatcha Institute, Tatcha is a modern skincare brand rooted in classical Kyoto rituals
Campagne van De Vegetarische Slager over verwarrende productnamen
16-05-2019 | 11:51:57
De Vegetarische Slager voert een nieuwe campagne, namelijk de Alternatieve Verkiezingen. In een online stemlokaal stemmen internetters op de meest verwarrende productnamen. Aanleiding is de discussie over of de productnamen van het bedrijf verwarrend zouden zijn
MullenLowe Alfred brengt Sun-experts terug op de buis
07-05-2019 | 11:14:00
Ooit waren ze niet weg te denken uit het Nederlandse reclamelandschap; de nerdy experts van Sun. Na jaren van afwezigheid keren ze nu weer terug in een campagne voor Sun’s eco-label: Sun Powered by Nature
Blauw Gras wint pitch Iglo
11-04-2019 | 12:28:00
Social bureau Blauw Gras gaat per april aan de slag voor Iglo. Het Amsterdamse bureau won een pitch en verzorgt een strategische content aanpak voor Iglo met een focus op Facebook en Instagram
Calvé partner van KNVB
05-03-2019 | 12:00:43
Calvé is partner geworden van de KNVB. De samenwerking wordt afgetrapt met een zoektocht naar Ballenmeiden voor de oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen in april en juni 2019
Dove lanceert campagne Would you switch?
18-02-2019 | 12:52:00
Dove komt met de campagne Would you switch? Hiervoor leverden allerlei vrouwen input aan de hand van hun eigen ervaringen
Unilever CEO Paul Polman retires and passes the baton on to Alan Jope
29-11-2018 | 11:05:00
Unilever today announced that CEO Paul Polman has decided to retire from the company. Alan Jope, currently President, Beauty & Personal Care, has been appointed to the position, effective 1 January 2019
[Onderzoek] Trends in jaarverslagen van beursgenoteerde ondernemingen
31-10-2018 | 13:04:00
De jaarlijkse meting en analyse naar hoe beursgenoteerde ondernemingen in Nederland hun strategie communiceren, laat wederom zien dat bedrijven in gemiddeld 200 pagina's veel vertellen, maar niet zoveel zeggen
Stichting Dutchtainables zet zich in voor een duurzaam Nederland
09-10-2018 | 09:32:00
De recent gelanceerde Stichting Dutchtainables maakt zichtbaar welke Nederlandse innovatieve oplossingen op het gebied van water, voedsel, energie, smart cities & gezondheid wereldwijd het verschil maken. De Stichting wil deze innovaties en iedereen die hieraan bijdraagt een podium geven
Brunings aangesteld als Head of Global Partnerships bij IMA
11-09-2018 | 15:38:00
Cedric Brunings is aangesteld als Head of Global Partnerships van IMA. Brunings richt zich op het ontwikkelen van internationale zakelijke partnerschappen
[Interview] Harry Dekker: Technologie en data zijn the new normal geworden
31-07-2018 | 07:21:00
Fascinerend is dat naast kanaal en creatie nu ook technologie een bepalende factor voor succes is gaan spelen, dus die dimensie moet je als communicatieprofessional wel willen omarmen en begrijpen
Unilever haalt Love Beauty and Planet naar Nederland
20-07-2018 | 10:14:10
Love Beauty and Planet richt zich op een brede groep nuchtere vrouwen van 18 tot 35 jaar die er goed uitzien belangrijk vinden, en hier geen concessies op willen doen, maar ook een goed gevoel krijgen wanneer ze iets goed doen voor de aarde.
Alfred zet reclamehistorie centraal in campagne voor Calvé
17-07-2018 | 14:24:00
Vier jaar na Robin en acht jaar na Pietertje heeft Alfred een nieuwe campagne ontwikkeld voor Calvé Pindakaas. De campagne gaat live met een 40” TVC
Online campagne Unilever en Foodlab naar winkelvloer
11-07-2018 | 11:13:00
Receptcreaties van onlineinfluencers uit het netwerk van Foodlab en hun fans zijn gebundeld in het Knorr-receptenboek Groentefeestje
Unilever: Industry must increase transparency in influencer marketing
18-06-2018 | 18:00:00
Keith Weed, CMO Unilever, announces that the company is pushing for greater transparency in the influencer marketing space to combat fraud in the digital ecosystem; create better experiences for consumers; and improve brands’ ability to measure impact

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie