Tag Resultaten
Spotify lanceert Amplifika Creators voor makers van kleur
Spotify breidt zijn inzet voor diversiteit in Brazilië uit met Amplifika Creators, een initiatief dat gericht is op opkomende podcastmakers van kleur.
[Column] Michiel Marsman: Te langzaam, precies goed of te snel? Bijblijven met de pitch shifting-hype van TikTok
Snellere versies van oude nummers is dan ook al een tijd een trend op Tik Tok. Marvin Gay op speed, of Ferrari Horses met drie dubbele DRS.
WPP en Spotify gaan samen advertentieproducten aanbieden
WPP en Spotify gaan een samenwerking aan die WPP in staat zal stellen haar klanten vroegtijdige toegang te bieden tot Spotify's advertentieproducten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis