Tag Resultaten
Cannes 2025: Natascha Chamuleau over Snapchat Benelux
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Snapchat start samenwerking met Influentials voor UGC
Na een pilot rond User Generated Content (UGC)-advertenties, hebben Snapchat en Influentials een samenwerkingsovereenkomst gesloten.
Somention: AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie
Met de AI tool is het mogelijk om segmenten te creëren, op combinaties van demografie, gebruikersinteracties, interesses, en koopgedrag
Snap Inc introduceert betaalde versie Snapchat+
De chatdienst Snapchat heeft een betaalde versie geïntroduceerd onder de naam Snapchat+. Snapchat+ kost 4,49 euro per maand of 44,99 euro per jaar. Snapchat kenmerkt zich doordat berichten snel verdwijnen en zo anonimiteit meer waarborgt dan andere diensten; de dienst wordt vooral door een jongere doelgroep gebruikt
Snapchat krijgt functies omtrent sociale en emotionele welzijn
Snapchat heeft een aantal functies toegevoegd om vrienden in Snapchat te informeren over het sociale en emotionele welzijn en om vrienden te steunen die mogelijk worstelen met mentale gezondheid
AXE met Augmented Reality op Snapchat tijdens Koningsdag
AXE geeft gebruikers van Snapchat op Koningsdag de mogelijkheid op Snapchat met een AR-Lens toevoegingen aan te brengen onder de noemer This King stays wild at home!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis