Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 318235 | Tags:

Logitech for Business gaat samenwerking aan met Samsung Benelux
01-07-2020 | 14:12:38
Logitech for Business is een strategische samenwerking aangegaan met Samsung Benelux. Als introductie van de samenwerking wordt een aantal verschillende bundels aangeboden voor op kantoor of werkruimtes thuis
[Commercial Review] Gijs van der Togt: humor bij Bol, kansen voor Samsung, perceptie bij Ace & tate
09-12-2019 | 09:03:15
In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Gijs van der Togt bespreekt drie reclames die hem in positieve of negatieve zin opvielen
Boomerang produceert interactieve videoclip Lil’ Kleine
11-11-2019 | 10:26:01
Boomerang Agency, Storyteq en Samsung hebben een video gemaakt voor Lil’ Kleine die mensen online kunnen personaliseren. De video Blijven draait om de rapper, die probeert uit handen te blijven van een groep gangsters
[Commercial Review] Folkert Langeveld: Samsung en T-Mobile, KIA, KLM en Unox
11-11-2019 | 10:01:00
De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken
Samsung challenget met Create #withGalaxy-campagne ontwikkeld door Cheil Amsterdam
08-11-2019 | 11:07:00
Samsung lanceert de 360-gradencampagne Create #withGalaxy, waarmee iedereen met een Galaxy-smartphone wordt uitgedaagd om creators te worden. De campagne is 100 procent gefilmd en gefotografeerd met Galaxy-devices
[Podcast] René Zeedijk over Disney, Samsung, Hudson's Bay, Faktor en Bavaria
18-04-2019 | 14:14:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
Boomerang Agency maakt video voor Samsung met Rico Verhoeven
07-02-2019 | 09:10:00
Om de Samsung Ophaalservice en de Service Centers te promoten, maakte Boomerang Agency een video met Rico Verhoeven. De setting en verhaallijn zijn gebaseerd op de boksfilm Rocky
Samsung kiest NLProfiel om Tour de France-campagne te promoten
19-07-2018 | 12:16:00
Samsung kiest voor NLProfiel om op grote schaal een relevante doelgroep te bereiken. Via NLProfiel wordt getarget op het profiel ‘wielrennen’ met als doelstelling zichzelf als Tour de France sponsor te profileren

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie