Tag Resultaten
Brian Hirman: AI vereist kritische blik in toezicht
Brian Hirman, Group M&A Director en partner bij digital agency iO is per 17 september 2025 benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen bij Rabobank Groep. We spreken hem hierover
Kumpany ontwikkelt festivalconcept Rabo Clubhuis voor Rabobank
Het concept is het nieuwe activatiehart van Rabobank op grote festivals en vormt het tastbare verlengstuk van de merkstrategie Onze Bank.
Rabobank start landelijke campagne Rabo ClubSupport
Rabobank is gestart met de landelijke campagne voor Rabo ClubSupport. Vanaf 26 mei kunnen clubs en verenigingen zich aanmelden voor financiële ondersteuning
Dentsu Creative maakt woningdelers-campagne voor Rabobank
Dentsu Creative Amsterdam maakt een landelijke campagne voor Rabobank gericht op starters die serieus toe zijn aan een eigen stek.
Dentsu en Rabobank komen met merkcampagne Onze bank
Met de vernieuwde merkcampagne viert de bank haar coöperatieve karakter
[Case] Thijs van der Zande over de crossmedialecampagne van Rabobank
Thijs van der Zande vertelt hoe de crossmedialecampagne ‘Sterke schakels’ heeft bijgedragen aan een hogere overweging en voorkeur voor Rabobank.
DDB Amsterdam en Golazo brands ontwikkelen campagne voor Rabobank
Tijdens de komende sportzomer staat die gedachte centraal in de campagne van Rabobank: de Rabo Sportactie.
[Merken100 2024] Banken Benchmark
De vier grote banken in Nederland deden allemaal mee met een interview, wat ons in de gelegenheid heeft gebracht om een unieke marketing benchmark te publiceren
Kaliber ontwikkelt vervolg werkgeverscampagne Rabobank
Hun doel is om de CO2-uitstoot van de IT-systemen bij Rabobank inzichtelijk te maken en waar mogelijk te verminderen
[Merken100 2024] Chris Kersbergen: De kernwaarden van Rabobank zijn betrokken, betrouwbaar, persoonlijk, verbindend en dichtbij
Rabobank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Chris Kersbergen, Global Head of Brand bij Rabobank.
[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Vijftig van de ruim driehonderd onderzochte organisaties zitten in de race om uitgeroepen te worden tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024.
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne #RaboMath voor Rabobank
De dichter bij je doel-campagne voor Rabo Beheerd Beleggen toont hoe je onverwacht mooie doelen dichtbij brengt
[Recensie] Bas Vlugt: Bergen liegen niet, van Dorkas Koenen
Het is alweer de tweede keer in korte tijd dat ik een recensie schrijf over een voor ons vakgebied interessant boek. Na eerder dit jaar het controversiële De Belg van Mark Koster nu dan Bergen liegen niet van Dorkas Koenen
Rabobank kiest Dentsu Creative na pitch
Rabobank heeft Dentsu Creative verkozen als creatief bureau na een pitch. Dentsu Creative heeft de opdracht gekregen om Rabobanks positionernig als cooperatieve bank verder te versterken door merk, business en maatschappelijke betekenis nadrukkelijker met elkaar te verbinden
Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne Rabobank
Rabobank vernieuwt werkgeversmerk met de focus op een coöperatieve bank die oog heeft voor zowel individuen als de samenleving
[Podcast DPG Grow] Brandkast! 10: Dorkas Koenen over marketing in de boardroom
In deze uitzending van Brandkast! spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis