Tag Resultaten

PLUS Retail Media start met self-service platform voor sponsored products

01-10-2024 | 11:21:13
PLUS Retail Media introduceert haar self-service platform voor sponsored products waarbij PLUS gebruik maakt van de technologie van CitrusAds

DPG Media ontwikkelt contentcampagne voor PLUS en Stichting Thuisgekookt

18-04-2024 | 09:18:00
PLUS kenmerkt zich al jaren door een sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid en betrokkenheid in de buurten waarin ze gevestigd zijn

PLUS zet met Energize deze kerst nog meer in op Samen

05-12-2023 | 19:45:00
In de kerstcampagne 2023, ontwikkeld door Energize, inspireert PLUS met verhalen, gerechten en initiatieven om echt samen te genieten van kerst en goed eten.

Energize ontwikkelt campagne Sonic Razende Runners voor PLUS

08-06-2023 | 16:16:00
Van 4 juni tot en met 8 juli 2023 spaar je bij PLUS voor Sonic Razende Runners. Energize ontwikkelde de campagne waarmee de spaaractie wordt aangejaagd

PLUS start met PLUS Retail Media

17-05-2023 | 10:52:50
PLUS breidt de mogelijkheden uit voor leveranciers en fabrikanten om hun producten extra aandacht te geven in de winkels. Dat gaat onder de noemer PLUS Retail Media.

Energize en Queueup ontwikkelen campagne PLUS Dagje Uit sparen

17-04-2023 | 11:15:00
In tijden waarin alles duurder wordt en we vaker leuke dingen moeten laten, komt PLUS met Dagje Uit sparen, waarin je spaart voor de hoogste korting op de leukste dagjes uit. Een spaarcampagne van Queueup, vanaf nu alleen bij PLUS. Energize ontwikkelde de campagne waarmee deze spaaractie aangejaagd wordt

Aangepaste prijscampagne PLUS ontwikkeld door The Others

03-01-2023 | 15:29:00
PLUS komt met de aangepaste prijscampagne Goed eten is betaalbaar eten. Deze is momenteel relevanter dan ooit voor iedereen die van goed eten houdt en dat - met de huidige inflatie - ook wil blijven doe. The Others tekende voor deze campagne.

[DPG Grow] Inzet outstream video leidt tot lage CPC voor PLUS

16-12-2022 | 09:58:18
Om de positionering van PLUS kracht bij te zetten heeft de supermarkt, samen met DPG Media en Matterkind, een succesvolle online videocampagne ontwikkeld

The Others ontwikkelt signatuur voor PLUS Vandaag

12-12-2022 | 09:06:00
PLUS & Coop zijn samengegaan. De kleinere winkels hebben een eigen naam en signatuur onder het PLUS merk gekregen. Ontwikkeld en uitgevoerd door Creative Agency The Others

PLUS bouwt duurzaam distributiecentrum in Deventer

25-03-2022 | 11:03:00
PLUS gaat een modern en duurzaam distributiecentrum ontwikkelen voor de levering van versproducten. Op A1 Bedrijvenpark West in Deventer wordt er samen met projectontwikkelaar HBC op 13 hectare grond een toekomstbestendig distributiecentrum ontwikkeld en gebouwd

Ombouw Coop-winkels naar PLUS van start

01-03-2022 | 13:01:00
De overgang van Coop-supermarkten naar winkels van PLUS wordt op woensdag 6 april zichtbaar in het straatbeeld. PLUS Gerritsma Heeg in Friesland – voorheen Coop Gerritsma Heeg – opent dan haar deuren

Plus en Coop kunnen fuseren na afstoting 12 supermarkten

23-12-2021 | 12:38:00
Plus en Coop mogen fuseren. Dit heeft de toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) bekend gemaakt. Twaalf supermarkten in dorpen waar anders te weinig concurrentie zou ontstaan, moeten worden verkocht

Voorjaarscampagne PLUS draait om een goed begin

08-03-2021 | 09:52:31
PLUS lanceert de voorjaarscampagne Goed eten is een goed begin. Wunderman Thompson Amsterdam ontwikkelde de campagne, die onder meest bestaat uit een tv-commercial. Die gaat over een liefde die opbloeit in de supermarkt

Plus start samenwerking met Talpa Network voor Marble Mania

22-01-2021 | 11:37:05
Supermarkt Plus en Talpa Network zijn een partnership aangegaan en komen onder de naam Marble Mania vanaf 21 januari 2021 met een programmaformat omtrent knikkeren. In deze familieshow gaan elke week drie bekende Nederlanders de knikkerstrijd met elkaar aan

Plus introduceert ander design voor huismerkproducten

16-07-2020 | 13:25:44
Plus heeft een ander design geïntroduceerd voor haar huismerkproducten en de verpakkingen. De supermarktorganisatie stapt hiermee af van de herkenbare groene band met het Plus-logo

Energize ontwikkelt digitale campagne voor spaaractie PLUS

26-05-2020 | 15:25:00
Energize brengt de keukenhulpjes-spaaractie van PLUS tot leven in een digitale campagne. In een geïllustreerde superheldenwereld maakt de kijker kennis met de functies van de Joseph Joseph-producten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.