Tag Resultaten
[Vacatures] Nielsen zoekt een Data Entry Clerk - Football
Nielsen is per direct op zoek naar een Data Entry Clerk - Football - Utrecht
YouTube vergroot voorsprong als grootste tv-distributeur
YouTube blijft de grootste televisiedistributeur volgens Nielsen en stond in juli voor de zesde maand op rij bovenaan de Media Distributor Gauge
Nielsen introduceert Ad Intel Connected TV in Australië
Nielsen lanceert in het vierde kwartaal van 2025 Connected TV (CTV)-inzichten binnen de Nielsen Ad Intel-oplossing in Australië.
Nielsen voegt podcastdata toe aan mediatool
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus podcasts plannen, optimaliseren en vergelijken met televisie, radio, digitale en social media
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform
Digital stuwt groei netto-mediabestedingen in 2024
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9 procent gestegen tot 6,41 miljard euro.
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Quality Control
Nielsen is directly looking for Data Entry Quality Control
Nielsen: Meer dan 70 procent van kijktijd op tv mét reclame
Met The Ad Supported Gauge biedt het bedrijf voortaan elk kwartaal inzicht in het aandeel van televisie dat draait op advertentie-inkomsten
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk TV/Radio NL
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk TV/Radio NL
[Vacancy] Nielsen has a position for a Coordinator
Nielsen is directly looking for a Coordinator
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
[Vacancy] Nielsen has a position for Media Associate
Nielsen is directly looking for a Media Associate
Onderzoek NIQ-GfK naar deelname Dry January
NIQ-GfK voerde in januari uitgebreid onderzoek uit onder 14.500 respondenten om hun deelname aan Dry January te analyseren.
[Vacatures] Nielsen zoekt een Football Stats Operator (Bijbaan)
Nielsen is per direct op zoek naar Football Stats Operator (Bijbaan)
[Vacancy] Nielsen has a position for Enterprise HR Business Partner
Nielsen is directly looking for an Enterprise HR Business Partner
[Vacancy] Nielsen has a position for a Process Coordinator - Sports
Nielsen is directly looking for a Process Coordinator - Sports
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis