Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 434039 | Tags:

NS kiest voor Mindshare.Greenhouse
14-01-2021 | 10:47:35
Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen. Hiermee rondt het communicatieadviesbureau het intensieve gunningstraject, dat volledig vanuit huis is doorlopen, af
NS en N=5 bedenken wervingscampagne met NS-personeel
07-10-2019 | 12:44:00
N=5 en de NS hebben de handen ineengeslagen voor een campagne om personeel te werven. Daarbij staat het eigen personeel van de NS centraal. In een serie van acht online video’s vertellen NS-medewerkers wat zij belangrijk vinden in hun werk
Pathé Thuis adverteert in treinen NS
16-09-2019 | 10:03:00
Pathé Thuis is als eerste adverteerder te zien in de intercity’s van de NS. Gedurende een week toont de streamingdienst reclame aan treinreizigers via de informatieschermen die in de trein hangen
NS verkoopt advertentieruimte in treinen
05-08-2019 | 10:30:55
Vanaf september is in een deel van de intercity’s van de NS reclame te zien op de digitale informatieschermen. Het gaat om een proef in 137 treinen. De NS verkoopt de advertenties zelf
Broodzaak op NS Stations wordt TRECK
07-05-2019 | 12:57:53
De 29 vestigingen van Broodzaak op de NS Stations worden vervangen door het nieuw ontwikkelde merk TRECK.De vestigingen op de stations van Haarlem, Amersfoort en Leiden worden eind mei als eerste omgebouwd
Basedriver werkt samen met Cronos
27-08-2018 | 09:58:00
Het Nederlandse marketingtechnologiebedrijf Basedriver is een samenwerking aangegaan met het Belgische Cronos. Gezamenlijk gaan de bedrijven Belgische marketeers helpen
Initiative maakt vervolgcampagne NS International met Douwe Bob
21-08-2018 | 09:31:00
In de trein terugdenken aan alles wat je in een stad beleefd hebt, spreekt bij ons allemaal tot de verbeelding. In de campagne, genaamd Retour, van NS International word je door muzikant en songwriter Douwe Bob
HMSHost International neemt Broodzaak over van NS Stations
03-08-2018 | 11:11:00
Het contract heeft een looptijd van 10 jaar en is per direct goed voor een omzet van 30 miljoen euro per jaar. De komende jaren worden er fors meer reizigers verwacht op treinstations, waardoor een sterke omzetgroei van broodconsumptie wordt voorzien

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie