Tag Resultaten
Netwerken voor beginners (zoals ik)
Daan Dekkers (Marketing Report) over netwerken als jonge professional: ongemak, gekaapte gesprekken en één borrel per keer.
[Marketing Report Radio] Peter Contant (Max Magazine, Gooisch) over online radio, podcasts en magazines
Peter Contant is uitgever van MAX Magazine en Gooisch als lifestyle en jurylid van de Online Radio Awards. Bij Marketing Report Radio was hij te gast om te praten over de rol van radio bij zijn bladen
[Marketing Report Radio] Roelijne Peters van Lexa over dating, chat-apps en hulplijnen
Roelijne Peters is Senior Marketing Manager Europe bij Meetic, het moederbedrijf van onder meer datingsite Lexa. Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over campagnes, touch points en chatbots
[Marketing Report Radio] Karlijn Marchildon (VanMoof) over fietsen online lanceren
Karlijn Marchildon is hoofd communicatie en pr bij VanMoof, het Nederlandse bedrijf dat e-bikes ontwerpt. VanMoof introduceerde onlangs de modellen S3 en X3, die op een heel andere manier in de markt zijn gezet door de coronacrisis
[Marketing Report Radio] Menno Wats (Citroën) over de automotive-industrie
Menno Wats is marketingdirecteur bij Citroën. Door de coronacrisis is de autobranche hard geraakt, maar hij ziet al tekenen van herstel van de markt. Ook vertelt hij over het design en de airbumps van Citroëns en de communicatie vanuit het merk
[Marketing Report Radio] René Zeedijk (ZIGT) over back to business
René Zeedijk, directeur Business Development van mediabureau ZIGT, reed langs een bushokje en zag een positieve campagne van Suit Supply, met de boodschap back to business. Daar is het hoog tijd voor, zo vertelt hij in de uitzending van Marketing Report Radio
[Marketing Report Radio] Martin de Boer (Corendon) over all inclusive in coronatijd
Martin de Boer is directeur marketing bij Corendon Hotels & Resorts. In de uitzending van Marketing Report Radio praat hij over de plannen van de vakantie-aanbieder voor de komende periode
[Marketing Report Radio] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen
Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis
[Marketing Report Radio] Patrick Roubroeks (XSAGA) over innovatief corona-ondernemen
Patrick Roubroeks is Founding Director van XSAGA, een concept- en productiebureau op het gebied van live-communicatie, evenementen en activaties. Op Marketing Report Radio spreekt hij over ondernemen in tijden van corona en bijzondere samenwerkingen
[Marketing Report Radio] Guy Grimmelt (Exterion Media) over corona en buitenreclame
Guy Grimmelt is Marketing & Sales Director bij Exterion Media. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over de deelname aan de Nationale Toost en over de situatie in de outdoor advertising in deze tijd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis