Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 459523 | Tags:

[Forum] Wat kunnen marketeers met Clubhouse?
05-03-2021 | 16:36:00
Voor wie dacht dat het landschap van social media wel zo'n beetje af was, komt bedrogen uit. Ja TokTok, ach... Maar nu Clubhouse. Dat kwam toch uit het niets en nu - binnen een paar weken - heeft iedereen het over Clubhouse - wow!
MeMo²: meer dan een miljoen mensen in Nederland gebruiken Clubhouse
03-03-2021 | 08:01:00
1.052.000 Nederlanders gebruiken Clubhouse (MeMo², februari 2021). Met een maandbereik van meer dan 8 procent zijn met name de mannelijke jongeren verantwoordelijk voor de snelle Clubhouse adoptie
[Column] Marcel Vogels (Memo2): Adverteerders nemen steeds vaker de regie
26-01-2021 | 09:35:00
Vooralsnog zien we dat het volume op de Nederlandse advertentiemarkt redelijk stabiel blijft. De kernvraag is of dit ook lukt in het tweede kwartaal. Met de zwakke vaccinatiesnelheid in Nederland kan het een uitputtingsslag worden
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
26-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
MeMo² lanceert Crossmedia Analytics Platform THX in België
25-01-2021 | 15:58:00
MeMo² lanceert het innovatieve Crossmedia Analytics Platform THX in België. Dit na een succesvolle introductie op de Nederlandse markt met 1300 gemeten campagnes in 2020
[Interview] Marcel Vogels (Memo²): De meerwaarde van crossmedia moet je geïntegreerd meten
11-01-2021 | 11:26:00
Memo2 is een bureau dat voor klanten inzichtelijk maakt hoe effectief hun grote crossmediale campagnes zijn geweest. Marcel Vogels, oprichter van het bedrijf, vertelt over het koppelen van informatie
MeMo²: Staatsloterij maakte de beste kerstcommercial van 2020
21-12-2020 | 16:42:00
Het was in vele opzichten een bewogen jaar. Daardoor hunkert zo een beetje iedereen in Nederland naar een nieuw jaar, maar niet voordat we kunnen genieten van de feestdagen
Amazon zorgt nog niet voor verwachte schokeffect in Nederland
02-09-2020 | 15:57:00
Amazon heeft als marketplace na de lancering in Nederland in maart nog geen grote impact. Wel valt op dat een kwart van de klanten bestaat uit hoogopgeleide mannen met een hoog inkomen
MeMo² wint 5 IAB Europe Awards
03-06-2020 | 22:41:00
Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat geheel automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time bewegingsgedrag van consumenten
MeMo² oogst internationale erkenning met Crossmedia Innovatie THX Platform
29-05-2020 | 14:56:00
De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards heeft bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd
MeMo² THX. platform gets six nominations in the IAB Europe Research Awards 2020
27-05-2020 | 13:02:55
Independent marketing and business consulting agency MeMo² has been shortlisted in six categories of the IAB Europe Research Awards 2020 for its THX. case.
7 nominaties Cross Media Bureau van het Jaar 2020
20-05-2020 | 16:26:00
Genomineerd zijn M2Media, Memo2, Mindshare, MPG., UM, Vertigo 6 en ZIGT. De winnaars van de Cross Media Awards worden bekendgemaakt tijdens het Cross Media Diner 2020 op 1 juli in Amsterdam
MeMo² verzet de bakens in Marketing Analytics met lancering FLOW als uitbreiding op THX platform
06-05-2020 | 09:02:00
MeMo² breidt het THX platform uit met de lancering van FLOW. FLOW biedt naast continue crossmediale regie ook AI gedreven voorspellingssoftware

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie