Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 318221 | Tags:

[Column] Roderick Martens (MakerStreet): Corona en het first mover advantage
11-06-2020 | 09:52:00
Als we over een jaar terugkijken naar de artikelen en bijdragen op Linkedin en andere media, dan ging het over de economische rampspoed, de anderhalve meter samenleving, de enorme golf aan disruptie die ons te wachten staat en de kansen die het ons zal bieden...
[Marketing Report Radio] Joris van Heukelom (MakerStreet) over hoe de coronacrisis innovatie aanjaagt
18-03-2020 | 11:51:00
"Kijk naar sociala innovatie. De echte sharing economy is nu aangegaan. Tot nu toe hadden we Airbnb en Uber - dat is helemaal geen sharing economy, bijna in tegendeel - maar op dit moment zie je echte social innovatie. Mensen die hun best doen om er iets van te maken met zoals crowd performance..."
MakerStreet neemt Elements over
10-03-2020 | 08:05:00
Het MakerStreet-netwerk wordt uitgebreid met digital agency Elements. Dit bureau zit achter de front- en backend van merken als KPN, AvroTros, MiniBrew, Afterpay, Gemeente Amsterdam, VNG, Intergamma en Vattenfall. Met als recent wapenfeit de app van het televisieprogramma Wie is de Mol
[Column] Rik Heijmen: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
17-12-2018 | 16:45:00
Het retail-landschap is uitdagend, maar er is nog veel te winnen voor HEMA. Juist door meer gebruik te maken van het sterke merk en de productontwikkelingscapaciteit die de organisatie bezit. Dit is uniek in Nederland
[Forum] Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
12-12-2018 | 18:32:00
In oktober nam Marcel Boekhoorn de HEMA over. Wat zou hij met het merk HEMA moeten doen om het bedrijf weer succesvol te maken
[Nederlands MediaNetwerk TV] Joris van Heukelom over media, machines, mensen en MakerStreet
13-07-2018 | 16:45:00
Joris van Heukelom verruilde rond de eeuwwisseling België voor Nederland, Antwerpen voor Amsterdam en maakte tijdens de hoogtijdagen van de digitale transformatie en de opkomst van het internet school in de Nederlandse media
MakerStreet zoekt mensen die een eigen bedrijf willen lanceren
30-05-2018 | 16:34:00
MakerStreet zoekt mensen die geen lijntjes nodig hebben om buiten de lijntjes te kleuren. Die begeestering voelen om hun eigen bedrijf te lanceren
[Interview] Joris van Heukelom over MakerStreet
24-05-2018 | 12:54:00
Joris van Heukelom was in de jaren dat hij werkte voor MTV, KPN, Sanoma en toen hij voorzitter was van het IAB een van de gezichten van de digitale revolutie. In 2011 lanceerde hij MakerStreet. Wij spreken hem

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie