Tag Resultaten
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams
Marije de Jager en Nicole Keijser: Purpose verbindt je team
Welke vaardigheden zijn nodig? Hoe voorkom je versnippering in het team? En welke structuren helpen om wendbaar en toekomstgericht te blijven werken?
5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams
Vijf jaar geleden begon MORGENFRISK met een focus op in-housing in de MarCom-industrie. Net toen Nederland in lockdown ging. We spreken oprichters Nathalie Peters en Marc Gooijer over hun reis, impact en de toekomst van in-housing
AI in marketing: slimmer werken of overbodig worden?
Column Nathalie Peters, co-founder MORGENFRISK, over AI in marketing.
MORGENFRISK Hire and Train: de sleutel tot digitale transformatie
Digitale transformaties lopen vaak vast door kennisgaps en het vinden van geschikt talent dat niet alleen over de juiste vakinhoudelijke vaardigheden beschikt, maar ook goed past binnen de bedrijfscultuur en strategische doelstellingen
MORGENFRISK sluit partnerschap af met Fresh People
Vier jaar na de lancering van MORGENFRISK maken Nathalie Peters en Marc Gooijer bekend een partnership aan te gaan met recruitmentbureau Fresh People
Nathalie Peters en Marc Gooijer lanceren FRISK Agency - Michiel van der Ven heeft dagelijkse leiding
Drie jaar na het lanceren van the in-housing company MORGENFRISK starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf. Met digitaal marketingbureau FRISK Agency gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis