Tag Resultaten
Dave Frauenfelder meest invloedrijke marketeer in Nederland
Vice President Brand, MarCom & Sponsorships KPN nummer 1 in Marketing250
Dentsu en KPN tonen kat Louis in filmische kerstcommercial
KPN komt deze feestdagen met een kerstcampagne rond kat Louis, waarbij iedere scène is gemaakt met generative AI.
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Sanne Tolsma over Joe Public
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.
Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer achter het meest impactvolle merkidee wereldwijd
Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld
KPN komt met telefoons geïnspireerd op Netflix-series
KPN introduceert drie iconische telefoons geïnspireerd op populaire Netflix-series: La Casa de Papel, The Crown en Stranger Things
KPN komt met addressable reclame
KPN introduceert later dit jaar addressable reclame bij het tv-aanbod van RTL Nederland en Talpa Network. Dit heeft Jochem de Jong, vice-president Partnerships, tv & entertainment bekendgemaakt in de DutchMedia Podcast
[DutchMedia Podcast] met Jochem de Jong (KPN) over video/tv
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
KPN geeft 1,3 miljoen combinatieklanten Netflix of ESPN
De 1,3 miljoen klanten die vast en mobiel combineren kunnen vanaf vandaag zonder meerkosten een basic abonnement op Netflix of ESPN kiezen.
KPN verkrijgt online samenvatrechten Eredivisie
Vanaf seizoen 2025/2026 heeft KPN een exclusief rechtenpakket van de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie verworven van ESPN die het telecombedrijf online mag verspreiden.
KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube
Wat streamt Nederland massaal tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Daar haakt KPN tijdens de kerst op in met een eigen vuur: De haard vol entertainment
KPN is aan boord als hoofdsponsor van SAIL 2025
KPN is wederom aan boord als hoofdsponsor van SAIL! In 2025 keert het evenement van Nederland terug voor een driedubbel jubileum
Stukje van Mij van KPN en Dentsu Creative wint Grand EFFIE bij EFFIE Awards Europe
De campagne Stukje van Mij van KPN die door Dentsu Creative is ontwikkeld met Wefilm Creative Agency, Amp.Amsterdam samen met zangeres Meau Hewitt, heeft een Grand EFFIE gewonnen bij de EFFIE Awards Europe
BureauBranded ontwikkelt videocontent voor Thuiswerken-campagne KPN
Werk moet in je leven passen. En niet meer andersom. De mogelijkheid van thuiswerken is daarmee een steeds belangrijkere arbeidsvoorwaarde
Dentsu Creative, KPN en Stichting School & Veiligheid lanceren anti-pestcampagne
Het thema cyberpesten stond centraal, met gesprekken tussen de host, ervaringsdeskundigen, een expert van Stichting School & Veiligheid, en studenten van het Zadkine College in Spijkenisse. De talkshow maakt deel uit van KPN's missie om een veiliger en socialer internet te creëren, in samenwerking met Stichting School & Veiligheid.
KPN lanceert campagne met gezinsuitbreiding kat Louis: Hele Huis Happy
KPN heeft een door Dentsu Creative ontwikkelde campagne gelanceerd waarin de kat Louis gezinsuitbreiding krijgt. Samen met drie kittens en zijn partner vormen zij een kattenfamilie in de KPN-campagne het hele huis happy
Interview Gert De Smyter
Gerd De Smyter, sinds februari 2021 woordvoerder van KPN, is op 26 juni 2024 uitgeroepen tot woordvoerder van het jaar 2024 tijdens de M100 Summer Edition. Hij vertelt over zijn vak, zijn overstap van de journalistiek naar pr en zijn relatie met de media
KPN-kat nu ook mascotte van Oranje
KPN verspreidt als telecomprovider en KNVB partner, de EK koorts met een hernieuwde door Dentsu Creative ontwikkelde campagne met de KPN-kat Louis die als mascotte de bus in glipt naar Duitsland
M100 Summer Edition 2024 | 26 juni
Deze feestelijke zomerse bijeenkomst van marketeers, bureaus en media wordt beslist legendarisch vanwege de introductie van één splinternieuwe M100 lijst, die geheel in het teken staat van MERKEN
100%, TBWA, Ambassadors en Wefilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2024
100% en TBWA zijn bij de Dutch Creativity Awards 2024 dik in de prijzen gevallen. 100% viel het hardst in de prijzen en TBWA het meest
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
[DutchMedia Podcast] over Viaplay/Formule 1, Yoursafe Radio, KPN, een voetbaltoernooi van FIFA en Apple en George Freriks over AFN
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
KPN voegt Cinetree toe aan aanbod KPN TV+
KPN heeft Cinetree toegevoegd aan zijn aanbod voor KPN TV+ abonnees. Cinetree is een streamingdienst met film en documentaires over maatschappelijke thema’s en films uit het wereldwijde arthouse segment
Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024
Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij
Dentsu Creative ontwikkelt campagnefilm KPN over online shaming
In de afgelopen zes maanden heeft 15 procent van de jongeren tussen de 13 en de 24 jaar aan sexting gedaan, zo blijkt uit recent onderzoek
The Others ontwikkelt de vernieuwde beeldtaal voor KPN
The Others heeft de vernieuwde KPN-merkidentiteit een visuele boost gegeven. Chris Visser, Creative Director bij The Others: "Niet alleen met een beeldbank maar een merk-eigen tone-of-visual in elk beeld!
KPN breidt entertainmentaanbod uit met luisterboeken en e-boeken
KPN heeft zijn aanbod uitgebreid met het (luister)boekaanbod van StoryTel. De circa 3 miljoen klanten van KPN kunnen daarmee voortaan op een simpele wijze een abonnement afnemen bij StoryTel
TikTokTalkshow van KPN en Dentsu van start gegaan met aflevering over pesten
Robbert Rodenburg bespreekt door jongeren aangedragen onderwerpen rondom het internet met jongeren en de online community.
W-Sport lanceert in Nederland bij KPN
De internationale vrouwensportzender W-Sport zal vanaf 18 augustus 2023 bij KPN te zien zijn voor alle tv-klanten van KPN. Bionic Media zal per 1 oktober 2023 de reclamezendtijd van deze zender exploiteren waarbij deze via ad-insertion zal worden ingevoegd
[Interview] Dave Frauenfelder (KPN) over het versnellen van de groene golf
KPN heeft per 1 juni 2023 Dave Frauenfelder benoemd als Vice President Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring. Hij is daarmee de opvolger van Yvette Belt-Beekman die Managing Director van Alfred is geworden
[DutchMedia Podcast]: Mark Minkman (NPO), Youfone/KPN en DPG Media's Ad Manager
David de Jong en Taco Jelgersma maken DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom.
[DutchMedia Podcast]: NMO Luisteronderzoek, NPO Luister, vrijheid reclamesector, KPN, Talpa Network en lineaire tv
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
KPN benoemt Dave Frauenfelder tot VP Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring
KPN heeft Dave Frauenfelder benoemd als Vice President Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring. Hij had deze functie sinds 1 januari 2023 op interim basis. Chantal van der Walle is per 1 april 2023 bij KPN benoemd Manager Marketing Communicatie
Eredivisie cv stelt opnieuw beslissing uitzendrechten uit
De Eredivisie cv heeft volgens Chris Woerts en De Telegraaf besloten een beslissing over de verlenging van de uitzendrechten van het Eredivisie-voetbal opnieuw uit te stellen
KPN, Delta Fiber, VodafoneZiggo en T-Mobile garanderen 180 miljoen voor Eredivisieclubs
KPN, Delta Fiber, VodafoneZiggo en T-Mobile Netherlands garanderen de Eredivisie-clubs 180 miljoen aan clubinkomen per jaar. Dit stellen de vier telecombedrijven in een brief aan de Eredivisie cv waarvan ze de kern hebben geopenbaard
[Column] David de Jong: Voetbal is oorlog; alles is geoorloofd in oorlog en liefde
Voetbal is oorlog, en oorlog is hel. Alles is geoorloofd in oorlog en liefde. Deze uitdrukkingen zijn misschien van toepassing op de strijd op de uitzendrechten van de Eredivisie die per 1 augustus 2025 vrijkomen nadat een overeenkomst van maar liefst 12 jaar tussen Eredivisie cv en The Walt Disney Company tot een einde komt
Telecomspelers doen gezamenlijk voorstel voor Eredivisierechten
De vier grootste telecombedrijven van Nederland te weten KPN, VodafoneZiggo, Delta Fiber en T-Mobile Netherlands willen samen de televisierechten exploiteren van de Eredivisie
KPN en Rijksmuseum verlengen samenwerking tot in 2025
KPN en het Rijksmuseum verlengen hun samenwerking tot en met maart 2025. Joost Farwerck, CEO van KPN en hoofddirecteur Taco Dibbits van het Rijksmuseum, maakten dit bekend tijdens de start van de tentoonstelling Vermeer ten overstaan van één van de beroemdste werken van de kunstenaar, Het straatje.
Dentsu Creative ontwikkelt KPN-campagne over tv & entertainment
Dentsu Creative heeft een campagne ontwikkeld voor KPN om zijn entertainment-aanbod meer onder de aandacht te brengen. In de campagne verschijnt Louis de kat, voor de zevende keer in de hoofdrol
KPN komt met KPN TV+, ook zonder lineaire tv
KPN heeft onder de naam KPN TV+ een ander concept van televisie-abonnementen geïntroduceerd. Daarbij hoort ook een andere tv-ontvanger (box). Het bedrijf wil daarmee als wederverkoper van streamingdiensten zoveel mogelijk diensten samenbrengen via één device
Yvette Belt Transfer van het Jaar 2022
Meest in het oog springende transfer is die van Yvette Belt. De meest invloedrijke marketeer van het land, want de nummer 1 in de Marketing100 2022, koos ervoor om haar positie van Vice President Brand, Marketing Communicatie & Sponsorships bij KPN te verlaten en de overstap te maken van klantzijde naar bureauzijde. Per 1 januari 2023 is zij Managing Director van Alfred
Dentsu ontwikkelt campagne Sint belt aan KPN
Met de groeiende populariteit van de slimme video deurbel komt rond 5 december voor ouders ook een nieuw probleem om de hoek kijken. Want hoe bewijs je dat het écht Sinterklaas en niet de buurman was die aanbelde? KPN introduceert Sint belt aan, een service met aanbel-video’s van Sint. Voor ouders om te downloaden en aan kinderen te laten zien
Yvette Belt-Beekman Managing Director Alfred, Eddy Salfischberger leidt Freddy
Yvette Belt-Beekman wordt per 1 januari Managing Director van Alfred. Ze komt van KPN, waar ze VP Brand, Marketingcommunicatie en Sponsorships is. Dit jaar eindigde ze op de eerste plaats in de Marketing100, de lijst van de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse wereld van marketing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis