Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 362878 | Tags:

IAB Nederland en VEA willen samengaan
01-10-2020 | 10:24:55
IAB Nederland en de VEA willen per 1 januari 2021 samen verdergaan als gezamenlijke organisatie. Hiervoor zullen beide verenigingen in oktober 2020 akkoord vragen aan hun leden
Adverteerders besteden in 2019 13 procent meer aan digital advertising
28-05-2020 | 15:25:49
Het marktaandeel digital advertising is in in Nederland 2019 met 13 procent gestegen tot 2,2 miljard euro. Voor 2020 wordt een daling verwacht van de reclamebestedingen van 20 procent bij een daling van het BBP van 5,3 procent
IAB Nederland start twee taskforces: Digital Audio en E-commerce
07-05-2020 | 14:50:00
IAB Nederland start twee taskforces: Digital Audio en E-commerce. Onder leiding van Edwin Koeners (Talpa Network Media Solutions) en Justin Sandee (bol.com) zullen deze taskforces de markt meer inzicht, kennis en een netwerk bieden op beide vakgebieden
Saskia Wagenmakers voorzitter IAB Nederland
25-02-2020 | 09:55:16
Saskia Wagenmakers volgt Nathalie Peters op als voorzitter van IAB Nederland. Nathalie Peters was zes jaar voorzitter, wat de maximale termijn is
Bestuur IAB breidt uit met vijf leden
17-12-2019 | 10:00:00
IAB Nederland breidt het bestuur uit van vijf naar negen leden. Joris Lak van Albert Heijn, Dominiek van Esse van MobPro, Sandrine Koopman van Microsoft, Stefan Havik van DPG Media en Atva van Zanten van MindShare treden toe tot het bestuur
Wendy Pouw nieuwe directeur IAB Nederland
09-05-2019 | 13:18:00
Wendy Pouw is de nieuwe directeur van IAB Nederland. Met een geschiedenis bij onder meer Liberty Global en Mindshare neemt Wendy Pouw het directeurschap over van Yvonne de Jager
[Search Advertising Study] Search Advertising is een volwassen maar nog altijd groeiende markt
19-10-2018 | 10:11:00
IAB Nederland en DDMA presenteren de vierde Search Advertising Study. Het kwalitatieve onderzoek, uitgevoerd door Deloitte, laat een paar opvallende uitkomsten zien. Zo geven bijna alle respondenten (93%) aan
GDPR geen negatieve invloed op programmatic advertising
11-10-2018 | 12:01:00
Tegen alle verwachtingen in heeft de implementatie van de GDPR niet geleid tot een zichtbare negatieve impact op de omzet van programmatic advertising. De groei van de markt zet ook in 2018 door
IAB Nederland en BVA gaan intensiever samenwerken
04-09-2018 | 11:40:00
Na uitgebreide verkenningen maken brancheverenigingen IAB Nederland en BVA bekend dat zij intensiever gaan samenwerken. Naast het bundelen van hun kennis en expertise zullen de verenigingen speciale taskforces oprichten
[Onderzoek] Heeft de SEA-marketeer nog wel een baan in de toekomst?
07-08-2018 | 13:43:00
53 procent van de middelgrote tot grote Nederlandse bedrijven automatiseert hun SEA-activiteiten en dit wordt naar verwachting alleen maar meer
Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet
25-05-2018 | 09:51:00
Deze nieuwe generatie media vertegenwoordigers moet analytisch denken en op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen. Daarnaast moeten ze de werking van de verschillende platformen begrijpen. Ze moeten zich bewust zijn van yieldmechanismen en een kennis hebben van de waarde van de aangeboden impressies

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie