Tag Resultaten
[Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa
IAB Europe, de Europese branchevereniging voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft zijn langverwachte 2023 Attitudes to Programmatic Advertising-rapport uitgebracht. De negende editie van deze jaarlijkse enquête biedt een uitgebreid overzicht van de huidige stand van zaken en toekomstige trends van programmatic advertising in Europa.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE Amsterdam maakt kerstcommercial voor Schoonenberg
Waar veel merken groots uitpakken, legt het hoorzorgmerk de nadruk op iets dat volgens hen urgenter is dan ooit: luisteren.
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer
ACT.agency is per direct op zoek naar Designer - Amsterdam (hybride)
PRET Amsterdam maakt campagne voor Buurtteam Amsterdam
Het creatieve bureau PRET Amsterdam heeft voor Buurtteam Amsterdam een campagne ontwikkeld om Amsterdammers met zorgen eerder te bereiken
Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis