Tag Resultaten

[Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa

06-08-2024 | 11:06:00
IAB Europe, de Europese branchevereniging voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft zijn langverwachte 2023 Attitudes to Programmatic Advertising-rapport uitgebracht. De negende editie van deze jaarlijkse enquête biedt een uitgebreid overzicht van de huidige stand van zaken en toekomstige trends van programmatic advertising in Europa.

Rik Ledder gekozen tot voorzitter VIA Nederland

31-03-2022 | 12:30:00
Rik Ledder is unaniem verkozen tot voorzitter van brancheplatform VIA Nederland Met ingang van 1 april 2022 volgt hij Marion Koopman op, die na één jaar afscheid neemt. Zij was van februari 2018 tot eind december 2020 voorzitter

[Follow the Money] Schimmige wereld van Big Tech en advertentiefraude verenigd in IAB

14-01-2021 | 01:30:00
Meedoen of verzuipen? Dat is de vraag die FtM stelt in een uitgebreid artikel over de digitale advertentiemarkt. Daarbij beschrijft de digitale publicatie het nut van gepersonaliseerde online reclame, de grootschalige digitale reclamefraude en de continue privacy-schendingen.

Leden akkoord: IAB Nederland en VEA samen verder

03-11-2020 | 09:45:14
Tijdens een ingelaste algemene ledenvergadering hebben de leden van IAB Nederland (100%) en VEA (89%) met een grote meerderheid ingestemd met een fusie tussen beide brancheverenigingen

[Column] Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee

30-10-2020 | 13:33:00
"Er is geen voordeel voor de VEA, er is alleen voordeel voor het IAB. De VEA wordt goed geleid door Talmon en Felicia, heeft bijna vijf ton in kas en de leden zijn happy"

IAB Nederland en VEA willen samengaan

01-10-2020 | 10:24:55
IAB Nederland en de VEA willen per 1 januari 2021 samen verdergaan als gezamenlijke organisatie. Hiervoor zullen beide verenigingen in oktober 2020 akkoord vragen aan hun leden

Samenwerkende brancheorganisaties lanceren The Summer School of Advertising

04-06-2020 | 16:59:00
IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld onder de naam The Summer School of Advertising

Adverteerders besteden in 2019 13 procent meer aan digital advertising

28-05-2020 | 15:25:49
Het marktaandeel digital advertising is in in Nederland 2019 met 13 procent gestegen tot 2,2 miljard euro. Voor 2020 wordt een daling verwacht van de reclamebestedingen van 20 procent bij een daling van het BBP van 5,3 procent

IAB Nederland start twee taskforces: Digital Audio en E-commerce

07-05-2020 | 14:50:00
IAB Nederland start twee taskforces: Digital Audio en E-commerce. Onder leiding van Edwin Koeners (Talpa Network Media Solutions) en Justin Sandee (bol.com) zullen deze taskforces de markt meer inzicht, kennis en een netwerk bieden op beide vakgebieden

Saskia Wagenmakers voorzitter IAB Nederland

25-02-2020 | 09:55:16
Saskia Wagenmakers volgt Nathalie Peters op als voorzitter van IAB Nederland. Nathalie Peters was zes jaar voorzitter, wat de maximale termijn is


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.