Tag Resultaten
Els Dijkhuizen verlaat Heineken
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken
Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
Alfred lanceert campagne Texels, voortbouwend op eilandmentaliteit
Speciaalbiermerk Texels, onder andere bekend van het bierlabel Skuumkoppe, lanceert een campagne waarin de Texelse eilandmentaliteit centraal staat
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.
Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.
LePub en Heineken vieren bijgeloof tijdens CL-finale
De campagne, onderdeel van het platform Cheers to the Superstitious Fans, draait om voetbalbijgeloof en de rol van supporters.
Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour
Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat.
LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas
Heineken richt zich met een internationale campagne op digitale overbelasting en roept mensen op om offline met elkaar in contact te komen.
Heineken kiest WPP Open voor shopper-ervaringen op schaal
WPP kondigt vandaag aan door Heineken te zijn gekozen als wereldwijde shopper marketing en commerce partner voor de Heineken-merkportfolio.
Heineken zet mobiele schermen in voor gezamenlijk kijken
Heineken en creatief bureau LePub hebben in Johannesburg een campagne gelanceerd die voetbalbeleving centraler en socialer maakt.
Heineken opent wereldwijd GenAI Lab in Singapore
Heineken heeft in Singapore zijn eerste wereldwijde Generative AI (GenAI) Lab gelanceerd. Het lab is opgezet in samenwerking met AI Singapore
Wereldwijde campagne om McLoughlin’s Bar te redden
De campagne is ontwikkeld door de creatieve bureaus LePub en Publicis Dublin
MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.
Le Pub (Publicis Groupe) lanceert 0.0 Reasons Needed-campagne Heineken
De campagne brengt een krachtige boodschap: als iemand kiest voor een alcoholvrije maand, maakt de reden niet uit – het is hun keuze.
Els Dijkhuizen wordt Global Director Sponsorships bij Heineken; Jan Bosselaers marketingdirecteur Nederland
Jan Bosselaers wordt per 1 januari 2025 benoemd tot Marketing Directeur Heineken Nederland en volgt hiermee Els Dijkhuizen op. Els Dijkhuizen is benoemd tot Global Director Sponsorships bij Heineken Global Commerce
Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd
[Altijd Goede Mensen]: Hoe vindt Heineken het juiste talent?
In deze eerste editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Kobi Ampoma, Head of Talent Acquisition bij Heineken Nederland.
Heineken wint Gouden Lion dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren Lions gekregen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis