Tag Resultaten

Spotta en GfK presenteren folderbereik in gratis webinar

07-07-2025 | 11:48:15
Spotta organiseert op 4 september samen met GfK een webinar over het bereik van folders in Nederland.

Consumentenbestedingen in Nederland in Q1 2024 1,1 procent hoger dan in Q1 2023

23-05-2024 | 12:43:00
Uit de NIQ Retail Spend Barometer blijkt dat consumenten in Nederland voor een totaal van 20,4 miljard euro hebben besteed aan alledaagse producten

Teads na DPG Media op plaats 2 in online mediabereik

14-05-2024 | 12:44:00
Maandelijks bereik van 11,85 miljoen mensen, wat neerkomt op 83,8 procent van de Nederlandse internetgebruikers van 18+

[Onderzoek] Consumentenbestedingen in Nederland stijgen met 6 procent

14-03-2024 | 11:55:00
De hogere bestedingen werden vooral gedreven door prijsstijgingen voor voedingsmiddelen en drogisterijproducten

Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend

29-01-2024 | 15:51:04
Deze tien commercials maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023

Derde Ster Gouden Loeki-kwartaalwinnaars van 2023 bekend

30-10-2023 | 10:39:00
Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld

Kwartaalwinnaars Q2 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend

25-07-2023 | 11:16:00
Deze tien commercials maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023

GfK: sterke stijging gebruik aantal VOD-diensten

26-05-2023 | 13:30:58
Het totale online gebruik van VOD-diensten is afgelopen jaar verder  gestegen. Dit blijkt uit onderzoek van GfK Crossmedia Link, een grootschalig crossmedia panel van onderzoeksbureau GfK


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.