Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 319742 | Tags:

[Commercial Review] Gijs van der Togt: humor bij Bol, kansen voor Samsung, perceptie bij Ace & tate
09-12-2019 | 09:03:15
In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Gijs van der Togt bespreekt drie reclames die hem in positieve of negatieve zin opvielen
Smith Communicatie doet pr voor Christine le Duc 
29-10-2019 | 10:17:10
Erotiekketen Christine le Duc gaat samenwerken met het Haagse pr-bureau Smith Communicatie om haar zichtbaarheid te vergroten. Smith Communicatie zal zich inzetten om rumour around the brand Christine le Duc te creëren
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: SIRE, Bol.com en ASR
19-03-2019 | 13:58:46
Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is
Qontent Matters maakt campagne voor bol.com
28-08-2018 | 11:13:00
Qontant Matters maakt een videocontept voor bol.com. Als onderdeel van de Back 2 Study-campagne, wordt een video getoond met twaalf vloggende studenten die in hun nieuwe studentenhuis allemaal een andere gadget voor hun studie testen
Bol.com lanceert tweede reeks Goedmaker, ontwikkeld door Yune
25-07-2018 | 10:56:00
Begin januari 2018 startte bol.com de onlinecampagne Goedmaker. Hierin verraste het bedrijf klanten met een flinke upgrade van hun oorspronkelijke bestelling en maakte dit transparant in de vorm van een video die te zien was op de socialmediakanalen van de winkel
Bol.com breidt fulfilment center uit door sterke groei
16-07-2018 | 15:40:47
Begin 2016 startte bol.com met de bouw van haar eerste eigen fulfilmentcenter in Waalwijk. Afgelopen september werd het pand officieel in gebruik genomen, waarbij rekening werd gehouden met een uitbreiding van het fulfilmentcenter bij sterke groei
Bol.com kiest Dept als lead agency
12-07-2018 | 09:44:00
Bol.com heeft na een bureau-oriëntatie en pitchtraject gekozen voor agency Dept, dat eerder deze week ook Beiersdorf in het portfolio mocht toevoegen. Bol.com is ervan overtuigd dat Dept met hun digitale DNA in combinatie met de creatieve geest, het juiste bureau is

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie