Tag Resultaten
ID&T Groep en AB InBev sluiten meerjarig strategisch partnerschap
De focus van het partnerschap ligt op het versterken van de beleving van miljoenen fans van ID&T, zowel live als digitaal
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger ontwikkeld, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen. Deze tas is ontworpen om in te spelen op de recente Nederlandse wetgeving omtrent statiegeld op blikjes
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis