Tag Resultaten
Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea
De reeks richt zich op maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en toekomstbestendig werken.
[Merken100] Peggy Spaapen: Centraal Beheer is de helper, toegankelijk en benaderbaar
Centraal Beheer is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Interview] Marlies van Voorthuizen (Zilveren Kruis) over always-on strategie en zonnecremecampagne
Marlies van Voorthuizen is senior Merk & Marketingcommunicatieadviseur en senior campagnemanager en bij Zilveren Kruis verantwoordelijk voor campagnes, waaronder de zonbeschermingscampagne. We spreken haar hierover
DDB Amsterdam draagt Centraal Beheer na 37 jaar op briljante wijze over aan TBWA\NEBOKO
Centraal Beheer is 37 jaar lang loyaal geweest aan DDB Amsterdam. In die tijd is de Even Apeldoorn bellen campagne uitgegroeid tot een episch baken in de creatieve industrie
[Merken 100 2024] Marjanne Mulder: Achmea gaat voor Duurzaam Samen Leven
Achmea is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Marjanne Mulder, Senior Brand Manager bij Achmea
Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Vijftig van de ruim driehonderd onderzochte organisaties zitten in de race om uitgeroepen te worden tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024.
New Growth Strategies (TBWA) ontwikkelt derde Achmea-campagne
Minder praten meer doen; van Bla bla bla naar Ga ga ga
Mediahuis NRC en audio agency Airborne produceren podcastserie voor Achmea
Achmea vergroot zichtbaarheid op de arbeidsmarkt met podcast 180 Graden
[Interview] Roel van der Heijden (Zilveren Kruis) over de door Natwerk gewonnen pitch
Onlangs werd bekend dat Natwerk de uitgezette pitch van Zilveren Kruis heeft gewonnen voor het creatieve account. We spreken Roel van der Heijden, Senior Manager Merk & Marketing bij Zilveren Kruis over de pitch, het afscheid van Dawn (Springbok) en de keuze voor Natwerk
TBWA ontwikkelt campagne Achmea rondom gelukkig oud worden
Achmea start een campagne om Nederland na te laten denken over waar zij gelukkig oud willen worden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen
DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis