Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 381392 | Tags:

ABN AMRO breidt campagne uit met podcast over de toekomst
22-09-2020 | 08:15:23
ABN AMRO lanceert een podcastserie, waarin ze met experts, ervaringsdeskundigen en klanten in debat gaat over de toekomst. De podcast is ontwikkeld door N=Content en sluit aan op de strategie van ABN AMRO, Banking for better, for generations to come
N=5 maakt campagne beeldbankieren voor ABN AMRO
11-05-2020 | 14:02:00
ABN AMRO lanceert de campagne #Beeldbankieren; We houden contact. Daarin promoot ABN AMRO de mogelijkheden om altijd en overal persoonlijk advies in te winnen, producten af te sluiten of simpelweg contact te houden met de bank
[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video
15-10-2019 | 11:05:59
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek
[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde
02-08-2019 | 13:40:00
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde
N=5 verzorgt zomercampagne ABN AMRO: Lost in Transaction
23-07-2019 | 13:50:21
N=Content, het nieuwe label binnen N=5, heeft het format voor Lost in Transaction voor ABN AMRO ontwikkeld. Het is een serie filmpjes die alleen via Instagram worden uitgezonden
Autoriteit Persoonsgegevens waarschuwt banken betaalgegevens niet zomaar te gebruiken
04-07-2019 | 13:24:00
Banken mogen hun klanten niet zomaar gepersonaliseerde aanbiedingen sturen op basis van hun betaalgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens roept alle banken daarom op om goed te kijken naar hun beleid rond direct marketing
Tikkie blijft groeien
12-04-2019 | 11:31:00
Meer dan vijf miljoen Nederlanders hebben de betaaldienst Tikkie gebruikt. Per dag worden bijna 200.000 Tikkies betaald, op piekmomenten zijn er 350 Tikkies per minuut
N=5 maakt nieuwe campagne voor ABN Amro over duurzaam ondernemen
13-08-2018 | 09:41:00
De campagne wil de zakelijke markt verder kennis laten maken met duurzame businessmodellen. Want winst is in geld uit te drukken, maar ook in meer duurzame termen zoals werkgelegenheid, sociale cohesie of behoud van natuur en milieu
[Interview] The Lockdown: 's werelds eerste AR escaperoom
24-07-2018 | 10:00:00
CODE D’AZUR ontwikkelde voor ABN AMRO een opzienbarende wervingscampagne: The Lockdown. In een duo-interview met Erna Lammers, marketingcommunicatiemanager bij ABN AMRO, en Jeroen Thissen, creative director bij CODE D’AZUR, vertellen ze wat de campagne nou zo speciaal maakt.

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie