Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 110134 | Tags:

Tikkie blijft groeien
12-04-2019 | 09:31:00
Meer dan vijf miljoen Nederlanders hebben de betaaldienst Tikkie gebruikt. Per dag worden bijna 200.000 Tikkies betaald, op piekmomenten zijn er 350 Tikkies per minuut
N=5 maakt nieuwe campagne voor ABN Amro over duurzaam ondernemen
13-08-2018 | 07:41:00
De campagne wil de zakelijke markt verder kennis laten maken met duurzame businessmodellen. Want winst is in geld uit te drukken, maar ook in meer duurzame termen zoals werkgelegenheid, sociale cohesie of behoud van natuur en milieu
[Interview] The Lockdown: 's werelds eerste AR escaperoom
24-07-2018 | 08:00:00
CODE D’AZUR ontwikkelde voor ABN AMRO een opzienbarende wervingscampagne: The Lockdown. In een duo-interview met Erna Lammers, marketingcommunicatiemanager bij ABN AMRO, en Jeroen Thissen, creative director bij CODE D’AZUR, vertellen ze wat de campagne nou zo speciaal maakt.

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie