SuperRebel ontwikkelt merkstrategie voor DCB

Brandstoffenmerk DCB Energy was toe aan een andere merkstrategie en schakelde daarvoor SuperRebel in. Het bedrijf is bekend van pompstations waar duurzame(re) brandstoffen te tanken zijn.

Het uitgangspunt van de campagne is: verduurzamen is vooruit tanken. Waarom wachten als je vandaag al de afslag kunt nemen en kunt beginnen met vooruit tanken. Naast het opfrissen van de oranje huisstijl ontwikkelde SuperRebel een doorlopende campagne op LinkedIn, introduceerden het de zogenoemde oranje Denktank en produceerde het bureau een brand video.

www.superrebel.com

www.dcbenergy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Visual Design Stagiar

24-06-2025 | 14:39:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Visual Design Stagiar

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Management Stagiar

24-06-2025 | 14:29:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Project Management Stagiar

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Content Creative Stagiar

24-06-2025 | 14:17:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Content Creative Stagiar

[Vacancy] SuperRebel.Agency has a position for Visual Design Intern

24-06-2025 | 14:03:00
SuperRebel.Agency is directly looking for Visual Design Intern

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Social Creative

24-06-2025 | 13:45:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Medior Social Creative

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.