
Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion
Publicis Groupe Nederland is met de Renault-campagne Utrecht Energized genomineerd op de shortlist voor de categorie Sustainability Development Goal in de subcategorie Sustainable Cities & Communities.
Daarmee is deze campagne de enige Nederlandse of Belgische nominatie op de shortlist van de categorie Sustainability Development Goal bij het Cannes Lions Festival.
Partners Marketing Report Cannes 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.
Cannes 2025: Karin Rödlix - Creativiteit en AI versterken iO
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden
Het in Amsterdam beursgenoteerde Havas heeft aangekondigd zichzelf sneller te willen omvormen tot een AI-gedreven organisatie
Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse
Gepubliceerd door: David de Jong