Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard

Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Na een pitch voor het Italiaanse premium gin merk Malfy, zal het bureau deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencermarketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.

Robert Vogelaar, Senior Brand Manager bij Pernod Ricard: "Influencermarketing is een domein waarbinnen nu continuïteit en verdieping wordt gezocht. Storyboard heeft ons tijdens deze pitch weten te inspireren met hun vernieuwende kijk op dit vakgebied, gebaseerd op gedegen consumentenonderzoek. De combinatie van creativiteit en strategische inzichten gaf de doorslag. Malfy is een van de merken in ons portfolio waarin veel groeipotentie zit, en we zijn enthousiast om samen groots in te zetten op dit prachtige merk."

Martijn de Kemp, oprichter van Storyboard: "Deze samenwerking biedt een fantastische kans om met Malfy een merkverhaal te vertellen dat gaat over Italiaanse smaak, in combinatie met het typische gevoel van verlangen naar de zomer wat we in de lage landen zo goed kennen."

www.storyboard-agency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators

15-07-2025 | 13:19:00
Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.

Esther Goos: Scooperz groeit met kantoor in Amsterdam

08-07-2025 | 09:49:00
Peter Wybenga van Marketing Report sprak haar op het terras van het nieuwe pand aan het water.

Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam

07-07-2025 | 15:56:00
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.