
Megawatt aan de slag voor Lotus Biscoff
Megawatt lanceert samen met Koninklijke Peijnenburg een campagne waarmee Lotus Biscoff de laatste boterham claimt!
Vanuit het inzicht dat Nederlanders bij hun maaltijden graag het lekkerste voor het laatst bewaren heeft Megawatt daarom samen met Koninklijke Peijnenburg besloten om dan ‘de laatste boterham’ van de lunch te claimen als de Lotus Biscoff boterham.
De campagne omvat een 360-graden aanpak waarbij de consument op diverse manier en momenten uitgenodigd wordt om het lunchmomenten af te sluiten met een boterham met Lotus Biscoff-spread. Er loopt als eerste een winkelvloer-activatie in de Albert Heijn.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Concept Creative
Megawatt versterkt zijn creatieve directie
Megawatt maakt verrassings-carnavalskraker voor Mexicano®
Arla & Megawatt: De Haal meer uit je OchtendBar
VML | UM | Rosh | Global | TBWA | Megawatt | Lumiq
Gepubliceerd door: Saskia van Weert