Mediaplus/Serviceplan Group neemt Britse Total Media Group over

Mediaplus,dat onderdeel is van de internationale Serviceplan Group met onder meer een vestiging in Amsterdam, neemt het Britse Total Media Group over.   

Met deze overname versterkt Mediaplus niet alleen zijn aanwezigheid in het Verenigd Koninkrijk, maar kan het volgens eigen zeggen internationale klanten beter bedienen.

Als onderdeel van de Serviceplan Group is Mediaplus wereldwijd aanwezig met meer dan 2000 werknemers in 25 landen, met vestigingen in Europa, Noord-Amerika, Azië en het Midden-Oosten.

De Total Media Group omvat het mediabureau Total Media en het adviesbureau Behave, dat gespecialiseerd is in gedragsonderzoek (beide gevestigd in Londen), Total Media Connect in Birmingham en Running Total in Manchester.

Sinds 2016 zijn Mediaplus Group en Total Media een samenwerking aangegaan via de joint venture Total Mediaplus International. Binnen deze samenwerking hebben de partners klanten bediend zoals BMW, De'Longhi, E.ON, Delta Pronatura en Scholl. Na de overname zullen de joint venture en alle entiteiten onder de paraplu van Total Media Group volledig worden geïntegreerd in Mediaplus, waardoor het uitgebreide dienstenaanbod verder wordt versterkt.

Menno Westinga, Managing Director van Mediaplus Netherlands:  “Dit is een mijlpaal in onze strategische groei en versterkt de wereldwijde expertise van zowel Mediaplus als de Serviceplan Group.”

www.house-of-communication.com

www.totalmedia.co.uk

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid

10-03-2025 | 13:45:30
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.

Tony’s Chocolonely's kiest mediabureau Mediaplus Netherlands

03-03-2025 | 11:50:00
Tony's Chocolonely heeft Mediaplus Netherlands gekozen als mediabureau. Na een internationale pitch heeft het bureau het account gewonnen en zal het, samen met collega’s in België, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten als full-service mediabureau opereren voor het impactbedrijf dat een einde wil maken aan uitbuiting in cacao

Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum

03-03-2025 | 11:38:00
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.