[Marketing Report Cannes 2024] Marc van Eck over jong talent bij TBWA/NEBEKO
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Marc van Eck, Chief Growth Officer, over TBWA/NEBEKO: "Hoe meer jonge creatieve mensen bij ons kunnen komen, hoe beter. Er wordt vaak gedacht dat jongeren bij ons weinig ruimte krijgen omdat we een groot bureau zijn met grote klanten en veel senior creatives, maar het tegenovergestelde is waar. Er is ruimte voor jonge teams, we supporten dat en ik ben er trots op. Zoals Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer, die een Lion hebben gewonnen voor hun borstkanker-alfabet."
Luister het interview hier:
www.tbwa.nl
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
14-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 12:30:00
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.
13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert