
La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet
La Place wil gezond en goed eten toegankelijk maken voor iedereen. Samen met kok en tv-presentator Nick Toet gaat La Place door het land om Nederland te inspireren voor een betere pauze.
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu. In een vierdelige mini-serie, ontwikkeld met de bureaus NEEW en Toko the Agency, laat hij op Instagram en YouTube zien hoe voorbijgangers gezondere keuzes kunnen maken.
Gezonde eetmomenten
Nick Toet: “Ontbijt wordt vaak gehaast of zelfs overgeslagen, terwijl het een belangrijke maaltijd van de dag is. Vaak grijpen we naar een saaie boterham, maar dat kan veel beter! Met La Place ga ik laten zien hoe je van je eetmomenten gezondere en leukere pauzes maakt. Eten voor je ziel, heerlijk.”
Genieten van gezond eten
Rogier van Duivenbooden, commercieel directeur bij La Place: “Goed eten en genieten staan centraal bij La Place. In Nederland kunnen we hier nog veel verbeteren, vooral als het gaat om smaak, versheid, gezondheid en vernieuwing. Met Nick Toet laten we zien dat een snelle pauze ook gezond en lekker kan zijn.”
Naast NEEW en Toko the Agency werkt ACE | Fitzgerald als purpose driven communicatiebureau mee aan de merkbeloftes en bijbehorende campagne van La Place.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE
[Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken
Greener Power Solutions kiest Fitzgerald als PR- en communicatie bureau
Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris
Finn Dekker en Guus van Duijn naar ACE Fitzgerald
Gepubliceerd door: Saskia van Weert