Kruidvat lanceert vernieuwd loyaliteitsprogramma: we lóóóve gratis

Kruidvat beloont met haar vernieuwde loyaliteitsprogramma haar meest trouwe klanten – de leden van de Kruidvat Club – met heel veel gratis. Zo krijgt iedereen met een kaart van de Kruidvat Club exclusieve extra’s: gratis producten, welkomstcadeaus, club- en winacties.

Met de campagne We lóóóve gratis wordt de vernieuwde propositie van het loyaliteitsprogramma onder de aandacht gebracht.

Maak kennis met Koko

Kruidvat heeft hart voor haar trouwe klanten en dat komt terug in de vernieuwde propositie. Gesymboliseerd door het kersverse gezicht van de campagne: het geanimeerde brand character Koko. Een vriendelijk en aaibaar hartje dat bol staat van de klantenliefde. Maar, zo blijkt in de commercial, als iemand zijn of haar Kruidvat kaart niet scant, dan wordt Koko op zijn zachtst gezegd HARTstochtelijk. Koko doet er alles aan om klanten te wijzen op de gratis extra’s die ze laten liggen en op alle andere voordelen van het loyaliteitsprogramma. Koko speelt niet alleen de hoofdrol op tv, maar ook in de folder, online en in de winkel.

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: "Wij hebben bewust gekozen voor een extra communicatielaag naast ons merkconcept met Lies. Door Koko krijgt ons loyaliteitsprogramma écht een eigen gezicht."

Een hartverwarmend gebaar 

Brenda Smith: "Wij waarderen onze trouwe klanten en dat laten we met deze campagne zien. In ons loyaliteitsprogramma ligt de nadruk op alle gratis extra's."

Credits:

Adverteerder: Kruidvat | Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat | Productiehuis: Hippo Creative Studios | Edit: Hippo Creative Studios | Animatie: Hippo Creative Studios | Compositing: WhooHoo! | Grading: De Lodge | Mediabureau: GroupM | Geluid: Earforce

www.ddbamsterdam.nl

www.eigenfabrikaat.nl

www.kruidvat.nl

www.aswatson.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.