Catelijne Bron: We mogen best wat trotser zijn op Rotterdam

[Interview] Business Director Admix over het belang van zichtbaar zijn als Rotterdams bureau tijdens Agency at Night

Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night. We spreken dit keer met Catelijne Bron, Business Director bij Admix.

Kun jij Admix introduceren?

Admix is een B2B marketingbureau van 50 jaar jong. Marketing juist inzetten betekent groei. Échte groei vraagt om keuzes durven maken, ruis schrappen en focussen op wat aantoonbaar bijdraagt aan businessdoelen. Radicale eenvoud noemen wij dat. Niet mooier maken wat je al deed, maar durven te veranderen naar wat wel werkt. Precies dat is waar wij bedrijven mee helpen.

Waarom doet Admix mee met Agency at Night?

We mogen trots zijn op de Rotterdamse bureauwereld, er zitten prachtige, succesvolle bureaus in onze mooie stad. We mogen daar in al onze Rotterdamse nuchterheid best wat meer van laten zien. Agency at Night is daarom een topinitiatief waar we graag aan meedoen! 

Hoe ziet jullie Agency at Night-programma eruit?

Ons programma focust vooral op ons geloof dat we het vak de afgelopen jaren onnodig complex hebben gemaakt met zijn allen. De ingewikkelde termen vliegen je om de oren en iedereen doet zijn best om zo interessant mogelijk over te komen. Maar laten we eerlijk zijn: is die bullshit bingo nu echt nodig? De wereld is al complex genoeg, en de producten en diensten (zeker in B2B) vaak ook. Wij geloven in de kracht van eenvoud, dat staat ook de 16e bij ons centraal.

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Talent dat niet geïnteresseerd is in het alleen maar ‘mooi maken’ of ‘mooipraten’, maar een meetbaar (business)resultaat bij een klant voor elkaar wil krijgen. En natuurlijk talent dat ook niet meedoet aan bullshit bingo, maar gewoon zegt wat hij of zij bedoelt.

Wat is het laatste nieuws?

Voor het laatste nieuws zijn jullie nèt te vroeg. Vraag het me op 1 juni nog een keer!

www.admix.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg

16-05-2025 | 08:48:01
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night

Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage

13-05-2025 | 10:47:00
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night

Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent

13-05-2025 | 08:53:00
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night

Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam

12-05-2025 | 17:03:00
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam

Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart

12-05-2025 | 11:39:00
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.