Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

Drukwerkdeal blijft als Business Partner verbonden aan Go Ahead Eagles. Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

De samenwerking tussen beide partijen is hecht. Haico Meijerink, CEO van Drukwerkdeal: "Ik ben geboren en getogen op zo’n vijfhonderd meter van het stadion vandaan. Go Ahead Eagles is altijd een groot deel van mijn leven geweest. Ruim 25 jaar geleden was ik al onderdeel van het investeringsfonds van Go Ahead Eagles en van 2003 tot en met 2009 was ik lid van de raad van commissarissen van de club."

Langdurige en trouwe samenwerking

Jan Willem van Dop, algemeen directeur Go Ahead Eagles: "We hebben een aantal hondstrouwe Business Partners bij onze club, maar Drukwerkdeal behoort wel tot één van de trouwste. Op welke manier we Drukwerkdeal ook nodig hebben, zij staan voor ons klaar. En dat is wederzijds; we zullen elkaar op alle mogelijke manieren blijven steunen."

Paul Lustig, commercieel manager Go Ahead Eagles: "Neem de bekerfinale. We wilden iets speciaals doen in De Kuip en dan ga je schakelen met elkaar. Uiteindelijk was het resultaat dat we, in samenwerking met Drukwerkdeal, State Of Football, Rabobank en de Supportersvereniging, in totaal 18.000 shirts hebben uitgedeeld aan alle Eagles-supporters die meegingen naar De Kuip. Het is maar een voorbeeld van op welke manier wij samenwerken met elkaar."

Meer dan een zakelijke relatie

Haico Meijerink: "Ik zie het op de werkvloer. Als er werkzaamheden gedaan moeten worden voor Go Ahead Eagles, staan m’n collega’s te trappelen om iets te kunnen betekenen. Het is ook gewoon veel meer een hechte samenwerking dan dat het een commerciële relatie is."

Jan Willem van Dop: "De samenwerking met Drukwerkdeal is de enige die we voor onbepaalde tijd hebben. Eigenlijk is het een levenslang contract en zo voelt dat ook echt." Haico Meijerink vult aan: "Deze samenwerking is net als een goed huwelijk. Daarin ga je ook niet na elk jaar met elkaar zitten om het ‘contract te verlengen’. Je weet dat het goed zit, en zo is dat tussen Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal ook."

www.drukwerkdeal.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een HR Business Partner

30-01-2025 | 07:52:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar HR Business Partner - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Business Controller

23-01-2025 | 09:30:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Business Controller - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Training & Quality Lead

20-01-2025 | 06:43:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Training & Quality Lead - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Content Marketeer

09-01-2025 | 09:12:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Content Marketeer - Full-time / Part-time · Deventer

Drukwerkdeal ziet een groei van ruim 10 procent in kerstkaartenverkoop

17-12-2024 | 12:15:00
Drukwerkdeal heeft de afgelopen weken bijna 4 miljoen kerstkaarten geproduceerd en verkocht, ruim 10 procent meer dan vorig jaar


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.