
Geminaes introduceert model voor samenwerking tussen merken en bureaus
Geminaes, een bureau voor creatieve storytelling en productie, opent officieel hubs in Amsterdam en Londen met als doel om merkverhalen op een andere manier vorm te geven.
Het bureau, dat zichzelf omschrijft als een creatieve tweeling voor in-house experts, biedt merken kostenbewuste, digital-first concepten, uitgevoerd door een divers team van makers. Zo hoopt het bureau de online betrokkenheid van merken te vergroten en memorabele klantervaringen te creëren, passend bij de huidige marketingwereld waarin AI een steeds grotere rol speelt.
Een creatieve tweeling voor interne teams
Geminaes wil zich onderscheiden door nauw samen te werken met de in-house experts van merken. Net als een tweeling kan het bureau zich inleven in de identiteit van een merk en versterken zij campagnes met nieuwe perspectieven. Op die manier biedt Geminaes ondersteuning bij creatieve en productionele uitdagingen die intern vaak moeilijk te realiseren zijn. Deze aanpak, gebaseerd op jarenlange ervaring met klanten als Warner Bros. Discovery en Heineken, biedt merken de kans om marketingdoelen en deadlines te behalen via een gestroomlijnd proces.
Klassieke expertise met digital-first innovatie
Geminaes combineert traditionele media- en productie-ervaring met een digitaal, wendbaar model. Door inzet van AI en data door het gehele creatie- en productieproces te benutten, verfijnt Geminaes de strategieën, versterkt het creativiteit en verhoogt het productie-efficiëntie. Op deze manier worden campagnes effectief aangepast aan hun doelgroepen.
Tot hun recente projecten behoren de campagnes Changemakers voor Tony’s Chocolonely, Een beeld van ouderschap voor Bugaboo en de inclusieve Travel Proud-campagne voor Booking.com.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Young Lions: Kiki Knoops en Yascha Puts (DDB) winnen brons
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carine Snippe
Gepubliceerd door: Saskia van Weert