[DutchMedia Podcast] investeringsplicht, Netflix, voetbal, NPO en Coen Kempen (Kantar)

David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.

In de achtste aflevering bespreken David de Jong en Taco Jelgersma wat het einde van de mogelijkheid tot het delen van Netflix-abonenementen betekent, opnieuw uitstel rondom de uitzendrechten van het Eredivisie-voetbal en de investeringsplicht van streamingdiensten is enorm afgezwakt en zelfs ondermijnd volgens de staatssecretaris.

Verder wordt grensoverschrijdend gedrag bij marketeers in de richting van reclamebureaus besproken en hoe de NPO zich als doelmatig en efficient presenteert. Vanaf minuut 31:30 is Coen Kempen te gast, Global Head of Strategy Media van onderzoeksbureau Kantar. 

 

Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp suggereren? Samenwerken? [email protected]

www.dutchmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.