DPG Media introduceert vtwonen shop in eigen beheer

DPG Media heeft de vtwonen shop opnieuw gelanceerd. Deze online winkel is door het vtwonen-team zelf ontwikkeld en werkt op basis van een marketplace-model. Hierbij zijn externe leveranciers verantwoordelijk voor de logistiek. Bij de lancering omvat het assortiment ruim 30.000 producten, met een verdere uitbreiding van tienduizenden artikelen in de planning.

De shop biedt een breed scala aan producten die zijn afgestemd op verschillende woonstijlen. In tegenstelling tot de eerdere samenwerking met fonQ is de winkel nu volledig onafhankelijk opgezet. Dit maakt het mogelijk om de selectie producten volledig te laten aansluiten bij de positionering van vtwonen. Alle leveranciers en artikelen worden beoordeeld door een interne commissie om een onderscheidend en kwalitatief assortiment te garanderen.

Met deze ontwikkeling kiest DPG Media ervoor om de focus te leggen op andere kanalen binnen het wooncluster, waaronder de magazines, het digitale platform, de vtwonen shop en het tv-programma. Tegelijkertijd betekent dit het einde van de vt wonen&design beurs, na een traditie van 30 jaar.

DPG Media zet hiermee in op een geïntegreerde strategie om wooninspiratie en praktische toepassingen samen te brengen voor consumenten in Nederland en België.

www.dpgmedia.nl

www.vtwonen.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Wandelverhaal Optimel versterkt merkattitude met 10 procent

12-11-2025 | 10:33:00
Sommige verhalen raken je en blijven hangen. Ze inspireren, bieden herkenning of zetten je aan tot actie. Het is de kunst om zo'n verhaal te creëren

Jubileumuitgave Flair markeert 40 jaar

12-11-2025 | 09:09:11
De redactie selecteerde opvallende verhalen uit het archief en kijkt vooruit naar de rol van het merk in de komende jaren.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Zuid- Holland

06-11-2025 | 07:43:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Zuid- Holland - Rotterdam

Van TV tot TikTok: hoe Nederland sport beleeft

04-11-2025 | 17:26:00
DPG Media voerde in juni 2025 samen met Panel Inzicht een onderzoek uit naar de sportbeleving van 500 Nederlanders tussen de 20 en 70 jaar.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.