Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner

Dovida, aanbieder van persoonsgerichte thuiszorg, gaat samenwerken met marketingbureau Draft Digital om de merknaam stevig in de Nederlandse markt te positioneren. De samenwerking richt zich op strategie, creatie en performance marketing en moet bijdragen aan duurzame groei.

Met de merkbelofte Mijn leven, mijn manier wil Dovida ouderen ondersteunen in hun zelfstandigheid.

Martijn Schartel, Marketing Manager bij Dovida: "Onze nieuwe merknaam verdient een sterke, herkenbare positie in de markt. We geloven dat Draft Digital ons kan helpen om niet alleen onze zichtbaarheid te vergroten, maar ook meer mensen te laten ontdekken dat persoonlijke zorg en begeleiding thuis mogelijk is. Zo bouwen we verder aan onze missie: mensen in staat stellen zo lang mogelijk op hun eigen manier thuis te blijven wonen."

Betekenisvolle missie

Draft Digital ziet de samenwerking als een kans om bij te dragen aan maatschappelijke impact.

Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital: "Dovida is een prachtig merk met een betekenisvolle missie. Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan organisaties die écht verschil maken, en Dovida doet dat op een bijzonder menselijke en integere manier. Dat we hen mogen helpen om hun verhaal krachtiger te vertellen en hun bereik te vergroten, maakt ons trots."

De eerste fase van de samenwerking richt zich op positionering, conversiegerichte campagnes en het opzetten van een meetbare funnel. Beide partijen hebben de intentie langdurig samen te werken.

www.draftdigital.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie

22-07-2025 | 09:50:00
Draft Digital gaat Overstappen.nl begeleiden bij het optimaliseren van digitale prestaties, met als doel groei en versterking van het marktaandeel.

Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital

17-06-2025 | 09:09:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions

27-05-2025 | 17:07:00
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.

Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital

20-05-2025 | 10:16:41
Happy Italy in samenwerking met WebAds en Draft Digital heeft als eerste Nederlandse merk een advertentiecampagne gelanceerd op BeReal.

Otrium lanceert campagne rond iconische O

08-05-2025 | 12:57:00
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.