DEPT versterkt Canva’s campagnes in Mexico en Brazilië

Internationale strategie met aandacht voor lokale markten

DEPT is een strategische samenwerking aangegaan met Canva. Dit platform voor visuele communicatie en samenwerking wil met deze samenwerking zijn bereik en engagement in de markten van Mexico en Brazilië versterken.

Voor Canva ontwikkelt het bureau creatieve assets voor betaalde mediacampagnes, waarbij rekening wordt gehouden met de culturele en marktgerichte nuances van Mexico en Brazilië.

Joaquín Gatti, Vice-President bij DEPT LATAM: "We zijn enthousiast om met Canva samen te werken aan hun betaalde campagnes in Brazilië en Mexico. Onze gezamenlijke inspanningen laten zien hoe goed onze organisaties op elkaar aansluiten. Door Canva’s platform te combineren met onze lokale marktkennis, hebben we nieuwe gebruikers weten te bereiken en hun groei in de regio versneld."

Wereldwijde strategie met lokale impact

Sinds de start van de samenwerking heeft DEPT meer dan tweeduizend statische en geanimeerde assets ontwikkeld voor ongeveer vijftien campagnes van Canva. Dit is gebaseerd op twee pijlers:

  • Consistente merkuitstraling: DEPT ontwikkelt master-assets die de basis vormen voor wereldwijde campagnes. Deze assets ondersteunen de lokale teams van Canva bij transcreatie en vertaling, zodat de merkboodschap overal uniform blijft.
  • Culturele relevantie: Voor campagnes rond evenementen zoals Carnaval, Back to School en Festas Juninas creëert het Latijns-Amerikaanse team van DEPT op maat gemaakte content die aansluit bij de lokale tradities en festiviteiten.

www.deptagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Käthe Lisson: menselijke waarheid staat centraal in creatie

06-11-2025 | 09:49:35
Haar doel is te laten zien dat techgedreven bureaus kunnen leiden met creativiteit, werk ontwikkelen dat niet alleen intelligent en efficiënt is

Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken

27-10-2025 | 13:37:00
Global CEO Dimi Albers deelt zijn inzichten over ondernemerschap binnen DEPT, de kracht van snelheid en wat groei anno 2025 écht betekent.

DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak

27-10-2025 | 09:18:32
Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden

12-10-2025 | 09:24:00
De DigitalAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse digital agency-wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2024 in PHIL in Haarlem


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.