Disclaimer Marketing Report: In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dit is geen beleggingsadvies.

De paniek op Wall Street over DeepSeek is overdreven
[Column] Michiel Frackers (Speciale Editie) over het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Michiel Frackers is Chairman van Bluenote en Blue City Solutions.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michiel Frackers: AI maakt dotcom-bubbel bescheiden
De AI-hype is in korte tijd extremer geworden dan de dotcom-bubbel ooit was. AI-startups verwisselen binnen drie dagen bijna meerdere keren van eigenaar
Michiel Frackers over de OpenAI video-flater
Michiel Frackers over de veelbesproken video die bij de aankondiging van de overname van Jony Ive's ontwerpstudio io, door Sam Altman's OpenAI is gemaakt
Michiel Frackers: Perplexity tart AI-logica
AI-startup van 14 miljard en Abu Dhabi bouwt datacenter formaat Monaco
Nederlandse cryptobeurs voor 3 miljard dollar verkocht
“Voor het eerst in 22 jaar zagen we vorige maand een daling in Google-zoekopdrachten via Safari.”
Michiel Frackers: Microsoft onttroont Apple
Afgelopen vrijdag daalde de koers van Apple vijf procent en werd het door Microsoft afgelost als 's werelds meest waardevolle bedrijf.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers