[Box Office] Jeugdfilms domineren top 10 - Venom nog bovenaan | Week 44

Het is duidelijk te merken dat een middagje of avondje bioscoop een populair uitstapje was tijdens de herfstvakantie in de regio's noord en midden. Een flink aantal jeugdfilms is te vinden in de top 10, waaronder twee films over Sinterklaas voor de jongste kijkers, maar ook Verschrikkelijk Ikke 4 en the Wild Robot in de Nederlandse versie.

Venom: The Last Dance staat in de tweede draaiweek stevig bovenaan in de ranglijst. Twee nieuwe binnenkomers; arthouse-film Anora en de nieuwe Liam Neeson-film Absolution.

BoxOffice Week 44 (weekendbezoek)

1. (-) Venom: The Last Dance | 44.454 bezoekers
2. (2) The Wild Robot  | 43.910 bezoekers 
3. (4) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 33.299 bezoekers 
4. (3) Smile 2 | 26.219 bezoekers  
5. (5) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 25.988 bezoekers 
6. (6) Pandabeer in Afrika | 22.501 bezoekers 
7. (4) Verschrikkelijke Ikke 4 (2D NL) | 16.096 bezoekers
8. (-) Anora | 16.086 bezoekers
9. (7) The Apprentice | 15.491 bezoekers 
10. (-) Absolution | 15.058 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.394.835 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 1.008.321 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 831.516 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.371 bezoekers  
5. Wonka (OV) | 569.975 bezoekers
6. It Ends With Us | 569.893 bezoekers   
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 471.482 bezoekers
9. Anyone But You | 443.644 bezoekers 
10. Loverboy: emoties uit | 367.612 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.