[Box Office] Horrorfilm Heretic binnen op nummer 6 | Week 47

Deze week verwelkomt de Box Office twee films in de top 10, horrorfilm Heretic en dramafilm Small Things Like These.

Op nummer 6 staat Heretic, waarin twee missionarissen in een dodelijk kat-en-muisspel belanden met de sinistere Mr. Reed (Hugh Grant).

Op nummer 7 komt Small Things Like These binnen, met Cillian Murphy als kolenhandelaar die in Ierland in de jaren ’80 schokkende geheimen ontdekt rond een tuchthuis gerund door Magdalenazusters.

BoxOffice Week 47 (weekendbezoek)

1. (1) Gladiator 2 | 93.422 bezoekers 
2. (4) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 38.581 bezoekers  
3. (2) Red One | 32.891 bezoekers   
4. (5) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 27.436 bezoekers
5. (3) De Z van Zus | 27.229 bezoekers  
6. (-) Heretic | 27.227 bezoekers
7. (-) Small Things Like These | 18.286 bezoekers 
8. (7) Venom: The Last Dance | 12.028 bezoekers 
9. (6)  Conclave | 11.621 bezoekers   
10. (-) The Wild Robot  | 9.424 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.396.789 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 1.017.237 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 831.607 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.388 bezoekers  
5. It Ends With Us | 571.250 bezoekers   
6. Wonka | 569.982 bezoekers
7. Kung Fu Panda 4 | 492.716 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die | 471.585 bezoekers
9. Anyone But You | 443.650 bezoekers 
10. Loverboy: emoties uit | 375.261 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.