Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

De merkfilm van Mitsubishi Motors Europe is in première gegaan. De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Aan het ontwikkelen van de merkfilm ging een strategie-traject vooraf. Als onderdeel van het strategie-traject heeft Bijvoorkeur workshops gedaan met Mitsubishi Motors-marketeers uit verschillende landen, waaronder Spanje, Frankrijk, Duitsland en Polen. Het resultaat is een aangescherpte Europese merkstrategie.

Budi Gonzalez de Chaves, oprichter van Bijvoorkeur: “De kunst was om Mitsubishi Motors meer emotionele lading te geven, en tegelijkertijd dicht bij de kern van het merk te blijven. Bij een merk met zo’n rijke historie als Mitsubishi Motors verzin je geen nieuwe strategie, je stoft af en scherpt aan wat er altijd al is geweest maar wat wellicht een beetje uit het oog is verloren”.

Na het ontwikkelen van het campagne-concept is Mayster aan de slag gegaan met de productie van de merkfilm. Mayster deed dat in samenwerking met regisseur Arjen Schotel, waar het al eerder succesvolle campagnes mee heeft gemaakt.

Marcel Buining, managing partner Mayster: “Van automotive content gaat ons hart sneller kloppen en deze film is daar een mooi voorbeeld van. Met een compact team 5 dagen in Spanje filmen en maximale production value neerzetten. We zijn erg blij met de film ‘the wedding’ als resultaat”.

Credits:
Klant: Mitsubishi Motors Europe, Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Alwin Houthoff | Bijvoorkeur: Budi Gonzalez de Chaves, Thijs de Boer, Martijn van der Werf | Mayster: Mike Roelofs, Romana van der Horst | Director: Arjen Schotel | Director assistant & Styling: Robin Bruinsma | Director of Photography: Christiaan van Leeuwen | Executive Producer: Lara Louvenberg

www.bureaubijvoorkeur.nl

www.mayster.com

www.mitsubishi-motors.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland

13-06-2025 | 09:58:23
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.

[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer

13-06-2025 | 09:11:46
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch

Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip

13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA

13-06-2025 | 08:29:00
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.