Big Brother terug op tv: concept bestaat 25 jaar

25 jaar na het eerste seizoen in 1999 keert Big Brother op 15 januari terug bij RTL 5. In dit seizoen: een verse groep bewoners, een andere huis en andere regels.

Het programma wordt opnieuw gepresenteerd door Geraldine Kemper en Tatyana Beloy. De kijker volgt de deelnemers van heel dichtbij en hebben ook dit seizoen weer invloed op het verloop in het huis.

De start van Big Brother is op maandag 15 januari om 20:30 uur te zien bij RTL 5. Hierna de reguliere uitzendingen doordeweeks om 20:30 uur en de liveshows op zaterdag om 20:00 uur bij RTL 5. Daarnaast zijn de bewoners 24/7 te volgen via de livestreams bij Videoland. Het programma wordt geproduceerd door EndemolShine.

www.endemolshine.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech

12-06-2025 | 11:01:55
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Ruben Wollerich over de rol van Brandgang binnen Zuid Agency Groep, de kracht van HubSpot voor MKB-marketeers

Merken bouwen? Zet in op televisie

12-06-2025 | 09:14:00
Campagnes die uitsluitend focussen op de onderkant van de funnel blijken op lange termijn aanzienlijk minder effectief.

Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant

12-06-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Robert Essenstam over De Bonk, de enige regionale communicatieprijs van Nederland

Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt

12-06-2025 | 08:47:00
De samenwerking tussen Coca-Cola en Megawatt bestaat inmiddels zeven jaar en beweegt mee met de veranderende wensen van consumenten én merken.

Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt

11-06-2025 | 09:39:36
Sinds september is het bureau volop bezig geweest met campagnes, vertelt Stephan Kwast, CEO van Megawatt, in gesprek met Peter Wybenga

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.