
Beeckestijn Business School en EarlyBridge bundelen krachten
Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan een samenwerking aan om teams en professionals te ondersteunen in hun ontwikkeling. Beide organisaties zullen op termijn samensmelten tot één geheel, waarmee een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma's ontstaat.
Waarom deze strategische samenwerking?
De markt vraagt in toenemende mate om kennisontwikkeling op het gebied van AI, Digital, Customer Experience en Data. Tegelijkertijd zijn leiderschap, teamwork en communicatievaardigheden door digitalisering veranderd. Succesvolle verandering vereist tegenwoordig niet alleen vakinhoudelijke kennis, maar ook sterke leiderschaps- en changemanagementvaardigheden. Door de krachten te bundelen, kunnen Beeckestijn en EarlyBridge bedrijven en professionals nog beter helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.
Kathy van de Laar, Managing Director EarlyBridge: "Deze samenwerking stelt ons in staat om onze expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken met de diepgaande vakkennis van Beeckestijn op het gebied van AI, digital, data, marketing en communicatie. Zo kunnen we organisaties nog beter ondersteunen in hun ontwikkeling, waarbij sterke leiderschapskwaliteiten worden gecombineerd met inzichten die direct bijdragen aan impactvolle businessresultaten."
Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School: "Onze deelnemers vragen steeds vaker om leiderschaps- en changemanagementprogramma’s om door te groeien en succesvoller te worden. Dankzij de samenwerking met EarlyBridge kunnen we nu ook award-winnende leiderschapsprogramma’s aanbieden als opleiding, wat deze toegankelijk maakt voor kleinere organisaties en individuen. Daarnaast kunnen we binnen onze bestaande programma’s meer aandacht besteden aan persoonlijke ontwikkeling en change."
Beschikbare programma’s
- Inclusief Leiderschap
- Leadership Accelerator Program
- Succesvolle teams bouwen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk
Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland
Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode
Arjan Pomper wordt CEO van 62MILES
Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen