All Response Media gaat aan de slag voor Oscar Autoverhuur

Oscar Autoverhuur heeft voor zijn aanstaande TV campagne All Response Media geselecteerd als mediabureau voor planning, inkoop en optimalisatie. Daarnaast zal het bureau aan de hand van haar ARMalytics tool sturing geven aan de performance van de campagne. De campagne zal vanaf medio augustus te zien zijn op de zenders van AdAlliance, Ster, Talpa en Bionic.

Gerrit Nagel, General Manager All Response Media: "Ik vroeg mij al lange tijd af waarom er nog geen ‘Über’ in de autoverhuur was opgestaan aangezien – maar dat is een persoonlijke frustratie – die nog steeds verre van transparant is. Welnu die is er nu: Oscar! Wij zijn dan ook zeer verheugd om door Oscar te zijn gekozen als partner voor media planning en inkoop."

www.allresponsemedia.com

www.oscar.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Internationaal succes voor Nederlands tv-format De Verraders

14-05-2025 | 11:43:00
In dit artikel duikt OMD dieper in de cijfers van de afgelopen seizoenen van De Verraders. Hoe heeft het programma zich ontwikkeld qua populariteit?

[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant

13-05-2025 | 09:52:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Medior Data and Analytics Consultant

[Vacancy] Initiative has a position for Partnerships Manager - Nike

13-05-2025 | 09:28:00
Initiative is directly looking for Partnerships Manager - Nike

Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen

13-05-2025 | 08:00:00
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.