Marketing Report
Zwartekoffie in zee met DOK30 Communicatie

Zwartekoffie in zee met DOK30 Communicatie

Direct trade koffiemerk Zwartekoffie gaat in zee met. DOK30 Communicatie voor wat betreft de pr- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie hierbij en ondersteunt ook in de uitvoering.

Zwartekoffie biedt consumenten en bedrijven goede, verse en vooral eerlijke koffie uit Costa Rica. Zwartekoffie kiest er bewust voor om koffie direct te kopen van lokale boeren, zonder tussenkomst van coöperaties. Dankzij deze direct trade wordt de winst van de koffieproductie direct geïnvesteerd in de lokale bevolking. Dat betekent dus een eerlijk inkomen voor de boeren, maar ook investeringen in sociale projecten voor bijvoorbeeld ouderen. Zwartekoffie is van begin tot eind betrokken bij de koffieproductie, van plant tot kop. Zij kennen de boeren uit Costa Rica en bezoeken regelmatig de plantages.

Joffrey Vermeule, oprichter van Zwartekoffie: “Pr is voor ons belangrijk in het opbouwen van brand awareness in de markt. Wij waren op zoek naar een partner die meedenkt over de juiste pr- en communicatiestrategie voor onze missie: 100 procent eerlijke koffie. Er is niets puurder dan versgebrande direct trade koffie. DOK30 Communicatie is daarvoor de perfecte kandidaat. Zij geven ons eerlijk advies en de juiste strategie. Samen met DOK30 Communicatie breken we een lans in Nederland voor eerlijke en lekkere koffie."

www.zwartekoffie.nl
www.dok30.nl 

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief