Marketing Report
Zomerse Plus commercial met Syrisch jongetje als opvolger kerstfilm

Zomerse Plus commercial met Syrisch jongetje als opvolger kerstfilm

Supermarkt Plus introduceert een zonnig vervolg op haar emotionele kerstcommercial van vorig jaar. Het thema was toen gescheiden ouders. In deze commercial maakt een Syrisch jongetje kennis met de Nederlandse eetcultuur.

Ismail is een Syrische jongen die voor het eerst in Nederland naar school gaat. Lucas neemt hem op sleeptouw en laat hem met oer-Nederlands eten en drinken kennismaken met Nederland. Van bitterballen tot tosti’s, en van tompouce tot haring. Totdat de rollen ineens zijn omgedraaid.

Esmee Blom, Communicatiemanager Plus: "We geloven in goed eten, voor iedereen, elke dag. Dat is onze diepgewortelde missie. Goed eten gaat niet alleen over wat je eet maar ook met wie je eet. Eten kan verbinden, goed eten is namelijk ook samen eten.  Tegelijkertijd staan we als supermarkt middenin de samenleving. Heel Nederland komt bij ons over de vloer, dus we weten wat er bij de mensen speelt. Onze uitdaging is om die actualiteit natuurlijkerwijs te koppelen aan onze visie. Zo kunnen we relevant en impactvol werk maken.”

 

Credits:
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam | Creative Partner: Bas Korsten | Creative Lead: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis | Business Lead: Budi Gonzalez de Chaves | Strategy Lead: Daan de Raaf | Concept Producer: Charlene Thomas | Screen Producer: Marloes van den Berg, Kirsten van den Berg | Adverteerder: Plus Supermarkten | Manager Marketing & Communicatie: Bas Snetselaar | Communicatiemanager: Esmee Blom, Cecile van den Heuvel | Productie: Pink Rabbit | Regisseur: Ismael ten Heuvel | Producer: Monique van Beckhoven | Muziek: Amp.Amsterdam i.s.m. Andrew Simple | Creative Director: Diederik van Middelkoop | Producer: Bart van Liemt | Geluid: Studio Alfred Klaassen | Producer: Jacco Lenstra & Hans van de Loo

jwt.amsterdam

www.plus.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief