Zalando en SuperHeroes Amsterdam starten campagne Be Extranormaal

Zalando en SuperHeroes Amsterdam starten campagne Be Extranormaal

30-10-2019 15:17:00 | Door: David de Jong | hits: 2199 | Tags:

Zalando en SuperHeroes Amsterdam starten een campagne met de slogan Be Extranormaal. Daarmee wil Zalando zelfverzekerd zijn aanmoedigen met een knipoog naar de Nederlandse term Doe Normaal.
 
Met als doel meer onderscheid te creëren, moedigt de campagne Be Extranormaal mannen in Nederland aan hun eigen stijl te herdefiniëren, de status quo uit te dagen en vrij te zijn.
 
De campagne creëert een eigen link tussen de culturele context van Nederland en de laatste modetrends, met extra focus op individualisme. De boodschap van de campagne: je bent Free to Be, voel je vrij om je eigen karakter en stijl uit te dragen.
 
De films en fotografie zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij HALAL.


 
Niels Straatsma, Creative Director bij SuperHeroes Amsterdam: “Er zit een schoonheid in het alledaagse. Samen met Noël hebben we hier dankbaar gebruik van gemaakt. Met Be Extranormaal hebben we een vorm gevonden die behalve mooi en herkenbaar, ook in heel veel variaties uit te werken is.”
 
Django Weisz Blanchetta, Managing Director bij SuperHeroes Amsterdam: “Dit is de eerste campagne in een reeks die we voor Zalando neerzetten. Het is een geweldig groeiend Europees D-to-C merk. Met ons digitale DNA en internationale cultuur voelen we een sterke match in het maken van creatief onderscheidend en effectief werk.”

Credits:
Bureau: SuperHeroes Amsterdam ECD: Rogier Vijverberg | Creative director: Niels Straatsma | Creatie: Diego Lauton de Oliveira & Fede Botella Padilla | Strategie: Daniel Vargas-Gomez | Account Director: Marieke Fit | Account Manager: David Andrés Vis Larzábal | Agency producers: Angélica Pangat, Severien Jansen & Ariel Castillo | Productie maatschappij: HALAL | Regisseur en fotograaf: Noël Loozen | DOP: Tim Kerbosch |
Stylist: Christian Stemmler | Hair & make-up: David Koppelaar | Productie design / art director: Tim Balk | Editor: Arthur Wong Grading: Erik @ De Grot | Sound Design: Gijs den Hartogh |  Muziek: Raven Artson

www.hellosuperheroes.com
www.zalando.com

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.